Fulg… de lapovita..

am dechis ochii si in lungi randuri…
curgeau lacrimi pe geamurile mele…
inafara lor, un indoit urlet, sau turbat, neistovit…
iar un duh rece se catara de la picioare…
care ba ridicate ba intinse pe un cearceaf…
simteau amorteala ce s-a scurs in pipet…

mi-am inchis sufletul lasand grele gene peste lumina…
asemenea unui foc de iarna, mocnesc si sfarai…
cautand-o sa ma atinga, sa ma intoarca…
sa-mi dea o gurita de aer, s-o mangai dupa cu caldura…

in lumea in care nimic nu este sigur, totul este posibil…
Totul este legea! // Moise
Totul este credinta! // Hristos
Totul este stomacul! // Marx
Totul este sexul! // Freud
Totul este relativ! // Einstein

mi se ingusta buzele cand, tu, ma intrebi ce vreau… de parca n-ar urla prin porii pielii deja acest raspuns… daca mi-ai citi fata ai vedea cum se scrasnesc dintii… cum se lasa uscati si uimiti ochii…

Saruta-ma… saruta-ma… saruta-ma… acum…

D2

4 Răspunsuri to “Fulg… de lapovita..”

  1. plastycframe Says:

    „totul e stomacu „se refera la foame?…

  2. numai la carnati si sarmale va e gandu’ si omu’ era sensibil:)

  3. si „foamea” e „relativa”, poate sa cuprinda mult mai mult decat mancarea.
    foarte frumoase versurile!

  4. la noi nici macar lapovita nu vine. Clima s-a schimbat in asemenea hal incat pana si acum inainte de Craciun avem temperaturi de toamna tarzie si nici urma de inghet sau zapada.

Lasă un răspuns

