mustul gandurilor sau a inimii…

Imi amintesc remarcabil de atent momentul cand am fost prima data la ecografie.. pentru inima :)…

intrasem intr-o camera cu doar un fir de lumina, un pat specific intins, cateva monitoare, bunica-mea si nea doctoru… era o zi de toamna mohorata, in bistrita, si domnea o liniste in dupa-masa aia… doar eu aveam palpitatii si griji legate de viata mea, de destinul unui probabil martir…

ma roaga sa ma intind, si imi intinde cunoscutul gel rece, care in alte ocazii l-as fi suspectat ca lubrifiant pentru alte zone, si mi-l impinge usor cu aparatul cautand cascada vietii… si atunci… linistea…

este uimitor cum suna cu adevarat o inima, cum se aduna in camere sangele, cum sta parca la o poza cateva zecimi de secunda, si trece mai departe… iar sunetul… aproape ca te indragostesti din nou cand te auzi…

acum insa sunt intr-o nestapanita agitatie interna, gandurile sunt intr-un nestingherit maraton spre implinire, in sufletul meu plutesc derutate corabii ba prin vremuri neprielnice, ba intinse in cursele piratilor, muschii sunt asemenea unor funii tensionate in ticuri si miscari scurte, adesea agresive, fara stare animand niste bucate de oase si incremenind lung privirea… iar sangele meu fierbe, adunand spume la toate gurile de varsare…

imi vine sa imi scot limba, sa simt racoarea ce ma inconjoara, sa imi usc dintii descoperiti de tremurul infricosat al buzelor, si sa incremenesc pana cand te apropii de mine, pana cand reusesc sa te adulmec si sa catalizez linistea de care am nevoie… apoi intr-un gand sa sfarsesc aceasta pofta sfasiindu-ti patatul trup in turbata constiinta ca aceasta placere este un drog pe care o sa-l doresc din ce in ce mai des, sau ca o sa mor in lipsa lui…

unde esti stapana salbaticiei mele? as vrea sa rup lanturile sa fug, sa sfarsesc pofta in cele ce abia palpita langa mine, insa mai mult cand te intorci as vrea sa ma gasesti acasa, ratacit, inebunit si periculos de eliberat…

D2

Lasă un răspuns

