Pink night…

well.. de fapt… chiar ascultam pink cand… vad o prietena care intra online…
se pare ca va exista o petrecere intre fete in lenjerie intima… am incercat sa ma inramez si eu cu cadrul dar nimic… si totusi am incercat…

MA: ghjinion doar fete
D2: ma adaptez
MA: sau vrei sa faci pe striperul
D2: am vrut sa zic ceva obscen
D2: dar ma abtin
D2: pot sa fac pe chelnerul..
MA:🙂
D2: la servitziile dumneavoastra printzipesa…
MA: very funny
D2: sau pot sa vin drept caine..
MA: ham ham
D2: nu nu..
D2: sa sar pe picioare la toata lumea si tu sa ma tii de lesa
MA: nu ai mai facut sex demult ?
MA: cei cu tine
D2: 2-3 saptamani
MA: =))
MA: te rog sa ma ierti
MA: dar toate frumoasele tale au disparut
MA: tot la mine ai ajuns
D2: plcitisit
D2: tot la tine? de parca cine stie ce… sau cand am ajuns… vreodata… la tine..
MA: magarule
D2: pai ce ma iei peste picior iepurash
MA: am glumit
D2: si eu..
D2: so
D2: nu?
D2: pot sa fac pe bestia
D2: sa le adulmec pe toate
D2: dar daca nu-s faine ii nevoie de mult alcool
D2: pot sa o dezbrac pe mireasa..
D2: sa o ung de ulei….
D2: si sa incepeti sa o atingeti toate..
D2: in timp ce eu ma uit intens in ochii ei
MA: ma duc sa-mi pun jartiera
MA: revin

in fine… maine este un party… poate reusesc sa ma relansez acolo🙂
… imi lipseste provocarea mea constanta… si ce mai reprezinta Ea…

D2

Lasă un răspuns

