unii nu sunt nici in reluare…

se pare ca pe zi ce trece descopar ca sunt singura persoana atenta din anturajul meu… cu putine exceptii… si aici ma refer mare parte la cuvintele care explodeaza uneori pe gura.. se pare ca interesul tuturor este sa se auda si sa ignore pe restul cand nu se aud… sau ceva de genu…

azi am intrat in lift cu aceiasi blonda de la 5… scunda… si tare „desteapta”.. cu un look extraordinar, preferabil de uitat… si… ma intreaba la ce etaj urc… poftim? (gara?)…

+ la 8
– a mersi ca eu cobor inainte
+ da stiu, la 5…
+ este a X-a oara cand merg cu tine in lift…
– a da?
+ si este a Y-a oara cand merg doar cu cu tine in lift…
– scuze, dar noah asa sunt eu usor mai ametita, nu prea retin… (i-am dat deja ignore)
– servus
+ ceau

iar in top s-ar inscrie unele persoane cu care colaborez profesional, care se pare ca imprumuta una de la alta neatentia, pentru lucruri care le observi si le subliniezi mult inainte, incep sa se piarda din constiinta lor comunicand prea mult intre ei dar fara traduceri… astfel am ajuns sa re-explic sefului si se pare si colegului ceea ce dupa ce le-am prezentat inainte, aproape impreuna am si concis si recunoscut ulterior, intr-un weekend a fost uitat…

eu nu stiu ce fac unii cu timpul lor liber, cum isi pierd mintile, dar n-am stiut ca poate fi chiar asa de grav.. si cand ma gandesc ca sunt anumite persoane care uneori imi reproseaza ca sunt prea atent, ca analizez prea mult, ca nu stiu ce puii mei, ma gandesc sau ceva… pai dragilor… eu nu am nevoie sa fac o chestie de 5 ori ca sa imi dau seama ce fac… n-am nevoie sa ma culc cu o femeie de mai mult de 3 ori sa stiu ca nu va fi ok – chiar daca speculam de la inceput… respectiv nu pierd timpul, ma focalizez… iar daca n-am nimic de facut incerc oarecum sa ma conserv…

daca eu sunt cel mai scump lucru pe care pot sa-l am (asta in cazul incare nu-s indragostit) cum puii mei sa ma vad ieftin atunci…

D2

P.S: compromisurile pe care le fac sunt stric hormonale… asta ca sa nu-mi pierd mintile ca altii😛

Un răspuns to “unii nu sunt nici in reluare…”

  1. :)))))))))))))))))))))))

    Doamne, cat mi-e de dor de tine….😛.. si mai ales sa te aud vorbind asa!!!

    Te pup, uratule!!! :*

Lasă un răspuns

