pisicos…

mrrrr.. abia imi tin intinsi ochii, si pielea dulce se stramba sub nasul meu acoprindu-mi buzele.. alteori privirea… sau inrosindu-se in asprimea barbiei…

nu mie simpatica acum nici o muzica, o schimb la fiecare cadran de minut… limba mie incarcata de atata cafea iar suflarea mie grea ca dupa un santier de proba la pompieri… putina alinare am de la un strop de endorfina pe care-l storc usor la fiecare timida intindere a muschilor…

as vrea sa dorm… dar gandul mi-e supus atator placeri pe care acum le derulez…

D2

– Si ce faceti cand nu ascultati muzica?
– Derulez… [Iosif Sava]

3 Răspunsuri to “pisicos…”

  1. Cum arată un şantier de probă la pompieri?

  2. plastycframe Says:

    ce misto ii citatul
    sigur ii dinainte erei cd-urilor pe cand se asculta muzica la casete audio si benzi de magnetofon😛

Lasă un răspuns

