Dans Luxembourg…

am ajuns cu bine, dupa 18h, in Luxembourg…

si ce sa va zic pe scurt… un orasel de munte… unde fiecare pentru o noua casa tot sapa in piatra, iar daca casa nu e integral din sticla atunci e integral de antica… cu multa verdata… cu putina lume… aproape pustiu pana nu se fac orele 5pm… cu o groaza de poduri si ziduri si cazemate si varfuri ce cetate si locuri pentru printi si printese…

cu o cafea oribila, cu niste servicii cam ciudate (n-am gasit sa-mi curat costumul in 1h ca in Romania, sa intelegi, nu mi-am dat nici express interesul dar in marele mall unde este si Auchan, nu puteam reveni dupa costume decat marti), ca in orice tara care se respecta aproape ca nu ai cu cine vorbi in engleza… dar ai in spaniola, sau mai ales catalana (sau e doar din cauza evenimentului din centru la care am asistat)…

femeile… aproape rar gasesti frumusete.. in general imbinarea intre abdomen si picioare se transforma intr-un ciudat ecuator… asa ca tre sa te uiti dupa exotisme… daca nu negre atunci tzuguiate la ochi..

si tre sa ma duc la un club… gen highclass aromna+tarnita… all white saloons… asa ca va feedbackuiesc mai complet dupa…

noi moto-uri: „lumea e prea mica pentru mine :))))”

D2

P.S: mentionez ca mi-am pierdut ochelarii armani pe o masa in centru… fiind luna august… e normal sa pierd sau sa platesc un astfel de sacrificiu…

2 Răspunsuri to “Dans Luxembourg…”

  1. cat de scarnava e europa, tot mai bine e sa tragi in piept aerul jegos de bucuresti…cui ii trebuie strainataturi..mai bine sa te traga in piept tot la tine in tzara…

    am postat ceva interesant despre ristea priboi, intra macar la misto

  2. plastycframe Says:

    ehh nu…felicitari pentru calatoria in europa !
    oriunde e de mers
    imi place noul tau motto😛 poate pentru ca luxermburgu ii intradevar o tara mica😛

Lasă un răspuns

