Ce s-a intamplat [aseara]?

Image075

pentru versiunea MARITA si originala: http://www.flickr.com/photos/darius2/3758671833/sizes/l/

pe scurt… nu e nici o gluma, am vrut sa adaug la articolul de mai jos un filmulet, am vazut ca nu am unul bun, am zis ca o poza… si dupa ce am copiat-o de pe telefon am vazut asta….

aseara am aprins focul de tabara la orele ~ 10 si l-am intretinut pana la orele ~ 7, cu mentiunea ca de la orele 2 am ramas singur langa el…

si se pare ca la: Today, July 26, 2009, 3:44:32 AM cand am facut poza… am pozat asa ceva… din toate amintirile mele… nu-mi amintesc de o bucata de lemn care sa semene sau care sa creeze imaginea de acolo… mai ales in partea aia…

sunt total confuz😐 si ma simt putin ciudat…

11 Răspunsuri to “Ce s-a intamplat [aseara]?”

  1. Corina Popescu Says:

    Wooow! Indeed. Este fantoma lui Michael? I am just kidding. Strasnica experienta! Congrats! Am impresia ca este dintr-un film SF.

  2. Ciudat,intradevar.Nu trebuie neaparat sa gasesti o explicatie,unele lucruri exista pentru ca asa trebuie,ma rog,e un pic ciudat,insa vorbim de foc…deci nu vred ca ar trebui sa-ti faci probleme prea mari…

  3. kittynel Says:

    Glad i could help. cateodata e mai usor sa vezi dragonul din lucruri decat lemnul din poza🙂

  4. nervi de matase Says:

    am votat un spiridus😛

  5. ma uitam dupa ceva malefic, dar am vazut un spiridus. daca s-ar fi consumat absinth (the green fairy) exista si explicatia; dar astfel poti medita in continuare la combaterea misticismului. desi nu este recomandat „pe uscat” ;))

  6. este o poza reusita…efectele focului in noapte…super realizata…

  7. Gabriela Says:

    hey, we have the same phone, dude!:))
    eu zic k e un spiridus, dar daca vrei parerea mea sincera invita-ma la o cafea in octombrie sa vorbim despre fantomele fostelor……:)
    kisses

Lasă un răspuns

