Am aprins un foc…

Ce aprinde un piroman.. Cucereste.. Mistuie…
Am aprins un foc iar flacarile lui dansau mai sus ca altele, purtand artificii pana la stele…
Am aprins un foc, iar intreaga natura a luptat cu orele impotriva, in succesive rafale, asa ca am sustinut lupta…
Am aprins un foc… Iar jarul lui a uscat bine pamantul si a vrut sa se imprastie peste tot, dar eu l-am adunat unde ii era locul cum un pastor isi aduna pe ploaie oile la un loc sigur…
Am aprins focul si ii cant ca preotii, bat toaca si ii povestesc pasiunea, credinta, dragostea….
Aprind focul si virtualizez zapada, iar sus un nisip luminos ma vegheaza….am arpins focul, toiagul si nuiaua mea il mangaie… Si eram foarte grijuliu sa nu piara, sa nu mocneasca… Pana ce soarele nu-l va inlocui el cel putin sa domneasca…
Am aprins un foc si a inceput sa cante… Vitejiile celor apusi, dorul celor prezenti….
Am aprins un foc si astept ca indienii un raspuns la mesajul din fum… Sau macar spiridusii care ies sa imi aduca atat noroc incat sa nu fie nevoie de vreun raspuns…
Am aprins un foc.. Eu sunt straja de seara si streaja de dimineta, schimbul e subit cand parca atipesc… 5.20..
Am aprins un foc si am facut atata cenusa alba de s-au speriat si evreii…
Am aprins un foc, sunt murdar si afumat, e 6.40 si soarele asta face scheme… Poate tre sa-l aprind si pe el.. Acum noah ca is in forma… Orice ii posibil…

D2

Lasă un răspuns

