trist?… imi lipseste ceva?


uneori *cainele* meu ma mai suna si imi zice: „mha iarasi mi-am pierdut timpul citindu-ti blogul… stii ce inteleg eu de acolo?…. ca esti trist”…

ma doare ca nimeni probabil nu o sa inteleaga complexitatea emotiilor si sentimentelor pe care le-as putea trai vreodata pentru cineva… sau ca n-as putea vreodata sa ma explic incercand o viata in toate formele, culorile, sunetele sau simturile sa te fac sa intelegi ce se intampla cand zic… te ASRWYTW#$%Q@$#RWFDASDHWG$#QWRAESGSRTYREW….

pe de alta parte aceasta durere imi deschide dualitatea… separarea mintii de corp de suflet… si implinirea separata a necesitatilor lor… suna mecanic.. stiu… dar ca si la mancare… dragostea poate fi ca o mancare bine gatita, aromata etc… ce inseamna nutrirea duala a necesitatilor?… pai mancarea separata a componentelor din care este ea facuta… ingredientele principale intr-o parte, condimentele in cealalta parte, pana probabil si caldura ei intr-o alta forma… cu gandul ca toate ajung in stomac… la fel traiesti fara mancarea bine gatita ca si fara dragoste… mult… dar cum poti tu numi viata asa ceva?

D2

Lasă un răspuns

