ce fel de dimineata sa am? :)))

deci n-am putut sa dorm.. in fine… lunga poveste… asa ca am stat si am tot fredonat netul… mai ales youtube-ul in cautare de muzica… de aia pe care nu o gasesc dar mi-o imaginez ca exista… asa si… e deja dimineata… si canta ciorile.. asta e daca nu avem cuc sau cocos la bloc… iar eu ma gandesc cum sa intampin soarele…

sa cobor dupa cafea si lapte… sa-mi fac un pipontz… sa deschid o sticla de vin… pur si simplu sa ies gol pe balcon… hmmmmm…. is curios dupa oricare dintre aceste gesturi cat de instant as adormi…

apoi vin ganduri mai grele… ce sa fac azi… bistrita, cluj, mures, felix sau alta locatie…

mi-a pus o colega o intrebare zilele trecuta, lucrand mai tarziu la o declaratie semestriala, ca „unde as vrea sa fiu acuma”… si am corectat-o atent cu… „in bratele cui probabil, nu?”… ce oameni, putini stiu sa puna intrebarile corecte…

D2

2 Răspunsuri to “ce fel de dimineata sa am? :)))”

  1. plastycframe Says:

    gol si cu o sticla de vin mi se pare convenabil pentru abordarea soarelui de dimineata

Lasă un răspuns

