Kg Minus | 1 week | Day 5

la umbra de nuc… „ce faci cu mana ta se cheama contabilitate”… astazi in mijlocul unor explicatii nu pe totul cel mai placut mi-am prins adresa blogului in corespondentele fetelor de la conta si ca sa fie si mai funny m-am gadit sa vi le prezint foarte subiectiv pe fiecare…

Claudia – este un berbec blond care se pastreaza intre niste parametrii foarte ciudati de greutate, daca am putea vorbi de greutate… in general oitele sunt mai carnoase, dar ea pare mai degraba inrudita, dar ca sa nu ne imaginam cu ce animalute si sa ne gandim doar la sex, cum am putea deseori sa intelegm din replicile ei… ce pot sa mai adaug este ca toata lumea este intrigata de lungile discutii la telefon, desigur mai putin eu… (mi-am amintit… imi trebuie castile… te rog.. macar imprumut pana in 10aug cand ma intorc din CO!!!!!)
2009-07-30: reformulare, Claduia este un taur… si de 1 an si 5 luni o tratez ca un berbec…🙂

Patrix – care este aproape berbec, si al carei nume de familie iti creaza iluzii plononeze, de altfel fiind destul de draguta, dar o rautate pe masura… mai ales daca are cu cine… foooooarte curioasa si carcotasa… sau in putine cuvinte o femeie… careia in cateva zile trebuie sa ii spunem doamna… iar preferatele mele jocuri cu ea este sa ii imit gestul de amestecat in canita, sau mersul cu fundul in sus pe holuri ca o ratzuska, asteptand o privire tipica Patriciala sau un obiect aruncat in mine…

Adriana – se declara a fi foarte rabdatoare si gemeni pe deasupra, deoarece am cele mai frumoase preconceptii despre aceasta zodie, o sa incerc sa scot ce-i mai bun din ea, cum ar fii rabdarea, sau gesturi instictive, priviri taioase sau doar ochii rosii, zambete aproape naturale… in timp ce trebuie sa recunosc ca face niste prajituri foarte foarte bune… sper sa nu fie insa ultimele😛

Ioana I. – mi-am cam pierdut din mana, sau din talentul de a putea fii porc si nesimtit cu oricine, si nu prea imi iese cu ea, asa ca pana la noi informatii o sa ii apreciem ochii albastri (culoare predominanta in departamentul financiar-contabil), hainutele dragute si linistitoare, pasiunea pentru cadrele cu munti, zapada… si acum ca-mi trec prin cap toate Izvoarele astea… sa inteleg oare ca incearca sa se regaseasca?🙂

Nensi – sefa camerelor parlamentului financiar-contabil, foarte vioaie si foarte ironice, cu un spirit de leadership aproape subtil (dar bineinteles observabil din partea mea) mai ales cand cu o naturatele scoate toate fetele sub nuc sau vorbeste in numele tuturor cand e vremea de intors in birou… iar dupa gandirea ei nu neaparat contabila, mentioneaza ea astazi in urma unui test din trecut, putem sa simtim mai accentuat receptivitatea la tot felul de informatii, gasirea altor solutii si mai ales glume… S-a facut misto la inceput pe numele ei… de la Nensi la Nesim… mai ales cand toata lumea credea ca va fi o schimbare dupa ce se casatoreste, ea o femeie puternica de altfel, si-a mai adaugat si un Tarjan🙂

Delia – ea nu intelege ca eu sunt o persoana empatica, daca e agitata ma agit si eu, si ii drept ca nu tot timpul am rabdare cu ea mai ales cand consider ca unele lucruri sunt preintelese si nu trebuie sa le explic, iar cum uneori ea ma suna cel mai des, este cea mai predispusa si la alte tensiuni incarcate anterior din alte discutii telefonice… Delia insa face parte din aproape standardul unei contabile, de genul si glumele ei s-ar putea intelege uneori doar in departament… dar in rest e o persoana foarte energica si draguta care se intrece cu o alta colega contabila din brasov pentru titlul cel mai micut om din firma🙂

Boby – cea mai inalta contabila din firma, in rest nu stiu daca pot sa fac aprecieri, cred ca impreuna cu delia ar putea juca intr-un film :)… anyway… este o persoana foarte simtita, foarte sensibila si mie mi se pare ca ii lipseste foarte mult ceva… sau cineva… sau poate e doar un spirit de artist ascuns… si ea a fost prima persoana curioasa sa ma citeasca ce aberez pe aici…

Lena – mi-a placut odata informatia legata de numele ei, despre misticismul ei dacic / roman… de vraci… solomonar… ma mai streseaza la sfarsitul sau inceputul lunii, cand sunt aproape cel mai prins cu treaba in firma, cu tot felul de abonamente si devize… sper doar sa nu o fii suparat daca m-a prins in acele momente mai tensionat… nu de alta… dar nu vreau sa ma prinda ploile pe drum spre casa :)))

as vrea sa fiu mai intelegator si mai bun cu toate, dar probabil acum e mai usor sa mai rezistati voi, cat mine raman acelas insuportabil, fidel ironiei si a glumelor sau a altor condimente sociale…

D2

Lasă un răspuns

