Kg Minus | 1 week | Day 3

am observat ca imi creste apetitul spre ceva dulce… ma chinui sa mananc aproape sec… sa imi reduc poftele… insa simt nevoia constant a unui lucru care se topeasca pe buzele mele… pe limba mea… a unor esente… si cum toate sunt pacatoase intr-un final incep sa iti pui intrebari de genu esenta vs volum, calitate vs cantitate… iar cand vrei sa slabesti poti cantari mult aceste idei…

2 Răspunsuri to “Kg Minus | 1 week | Day 3”

  1. Azi, 23 Iulie, e ziua de nastere a unui bun prieten.Vreau ca postarea de pe blog’ul meu sa’l faca fericit.Am nevoie de ajutorul tau pentru cat mai multe urari „la multi ani!” .Nu’ti rapeste mai mult de 1 minut.Multumesc anticipat.

Lasă un răspuns

