O saptamana fara tigari: Day 7

00:01… au inceput ultimele 18 ore… un pepsi rece din frigider la o ora tarzie imi creaza deja un preludiu al momentelor ce urmeaza sa vina🙂

00:28… simt miros de ploaie… sunt unele mirosuri precum cel de ploaie si cel de zapada il mai simt deseori in adierea vantului… si e ceva specific la ele… la cel ploaie… se simte ceva ascutit… aproape a fum… a fum de lemn…

06:50… treaz… nedormit de altfel… am fost prins de un serial… apoi m-am tuns… si acum ma simt tacut ca un miel care este pregatit sa faca ceva…. mai sunt 11 ore… inca nu stiu de ce ma voi apuca… dar sigur ma voi consuLta…

14:40… sensibilizez o acceleratie marita in agilitate si reactii… am sarit cu usurinta peste capota unei masini… i feel like 17… again… sunt curios de ce imi va aduce saptamana viitoare… daca voi continua asa si ma voi supune unui regim de efort intens si alte detalii…

18:02… inca nu stiu ce sa fac… nu ma grabesc nici la magazin sa-mi cumpar pachetul… nu ma uit nici la sticla de vin… ma intreb ce va vrea sa vina…

Lasă un răspuns

