O saptamana fara tigari: Day 6

00:05… am gasit o provocare in aceasta bestie frumoasa… imaginandu-mi scene de cafea sau prezentari prietenilor etc… aproape convins ca seful meu trebuia sa o stie… si ca o intalnire doar pentru a-mi hrani curiozitatea ar fi foarte posibila…

in drum spre casa insa… am inteLes prezenta ei.. ciudat… m-au patrus niste emotii ca si cum as fii gresit generand ganduri prea departe cu bestia de dinainte… aceasta stare m-a interiorizat si mai mult… iar in explozie energetica… telefoane si agitatie… trebuia sa fac ceva…

02:38… tocmai m-am intors de la un pas grabit pe langa somes… cumva trebuie sa adorm si eu… daca nu in dulceata inimii… macar a lipsei de energie…

03:55… i-am terminat pe toti cu pauza asta de fumat… alergaturi, agitatia, foamea, poftele… reprezinta un nou de confruntrat si o neliniste pentru restul…

13:38… imi arde sufletul… si simt din ce in ce mai mult nevoia sa ma intoxic cu fum.. sa ma inhib.. sa intru din nou in hibernare… nu stiu daca-mi permit sa fiu cu adevarat viu in viata asta… sau poate aceasta este adevarata provocare… huuuuh… curge picur cu picur drog din inima mea in muschii mei in fiinta mea… tremurand ba jovial de placere ba agitandu-se de dor…

16:30… „te-am pierdut demult”… asta imi repeta prietenii la noul meu comportament mai ciudat in lipsa tigarilor… pana si ce mananc poate fi un subiect de asi deschide cartea de rugaciuni pentru unii…

Lasă un răspuns

