O saptamana fara tigari: Day 5

09:32… m-am intors in atentia voastra… cu ceva kg in plus… pentru greu mai merge digestia asta fara tigari si multe sunt poftele pe pamant, cu inima la fel de preocupata daca nu mai aprinsa, cu aceiasi intensitate

09:47… imi arde fruntea… mana uscata care trece peste este la fel de dura si fina ca nisipul…

12:56… incep sa ma balbai… am fost invitat la un suc rece si altele de ziua unei colege in firma… si biroul ei fiind aproape de locul de fumat, mi-am trezist deja unele instincte, povesti amestecate in fum… ce frumos ar fii… si in incercarea de a reda problema asta a prezentei in fata colegului meu… am zis ceva de genu „impare dar eu nu pot sa fumez, de fapt pot, dar nu vreau, de fapt vreau dar huh.. puii mei, am zis ca nu fumez”…

13:30… prajituri, suc, pizza, uscaturi… femei si o mana de barbati… ca asa e in firma… peste 85% femei si doar ceva mai echilibrat daca numaram barbatii de pe teren… de aia stau bine cu hormonii .;) si… dupa ce ne-am ironizat si am fost destul de obraznici ne-am intors la munca  toti cu burtile pline dupa 1 ora si ceva de odihna… influentand bineinteles toata activitatea ce se va mai putea desfasura…

14:30… ahhhhh o tigara pe buzele altora, si mai ales cea a directorului logistic sprijinit in tocul salii de conferinta unde s-a intins masa… cata pasiune domle…

15:17… ma doare putin capul… ori e de la cafeaua de aseara (1am)… ori e de la aerul conditional… ori de la prea multa munca… ori de la prea putine lichide… ori e de chichi – vorba unei amice care purta ieri in piata muzeului manusi lungi si rosii… in memoria lui Michael…

16:00… plimbandu-ma prin toate colturile firmei… murmurand genericul de la Star Wars.. cu o pozitie serioasa si sindicalista… mi-am dat seama ca imi lipseste… cana cu de toate (adica apa, suc, socata, cafea si ce mai fur din birourile prin care umblu)… bricheta si tigarile… si asa fara ele… eram ca o naluca care calatorea murmurand o neliniste…

16:16… Age is an issue of mind over matter. If you don’t mind, it doesn’t matter. – Mark Twain

18:00… plimbarile prin mall n-au facut mai mult decat sa ma plictiseasca… cautand in toate amanuntele in toate chipurile am ajuns intr-un final intins pe o bancuta… apoi prin carturesti unde prea empatic cu fiecare titlu am trait o poveste si am iesit prea introvertit…

greutate noua.. la fel dupa masa… 87.3kg… iar in inaltime am stat se pare putin mai drept 183cm… 78bpm, 13/7… deci mai am de slabit undeva la 5-6kg🙂

20:00… s-a asezat in fata o prietenoasa roscata… a carei buze mugeau a atentie… a carei ticuri tradau intentie… si avea un corp frumos… huh… eram insa prea preocupat cu un tampit de safari pe un iphone…

22:00… movie…

Am intalnit si ieri… cat si la film… o dulceata de fata… care probabil este culturista sau ceva… deci sigur avea o masa de 2-3 ori mai mare ca si mine… insa chipul ei era gingash si ascundea un semn intens aproape de buzite… iar ieri… am observat pe mana ei si un tatoo…

Dupa film… au coborat in spatele nostru… insa cu toate nesimtirea m-am uitat din nou peste ea… iar abdomenul ei avea sculptat parca un V ascutit catre ce sper ca va imaginati… doar putine retineri de a ii invada intimitatea si seara cu intrebari m-au linistit… insa nu incat… sa nu urmaresc taxiul in care au urcat (ea si prietenul ei) pana ce au iesit dintr-o zona in care sa observe si ei… si asta nu cred ca din curaj… mai degraba insolenta si obraznicie…

Lasă un răspuns

