O saptamana fara tigari: Day 4

01:16… mi-am luat azi zi libera… asa ca nu o sa insotesc prea atent cu cuvinte aprinsele mele stari…

07:05… ajuns la institutul inimii… imi amintesc de diminetile devreme ca si aceasta cand cafeaua de la tonomat si o tigara putea deschide „portile raiului”… dar asa a trebui sa stau receptiv la toate povestile de la coada inscrierilor… scandalurilor necesare pentru cine nu respecta ordinea unui rand… vocile crizate ale femeilor… vocile crizate ale pensionarilor… a fost superb…

11:05… going back to the city… i miss my coffee…

19:42… sticky…

5 Răspunsuri to “O saptamana fara tigari: Day 4”

  1. vhiar te lasi? cica si iliescu se lasa de politica, mai multe detalii la mine pe blog

  2. nu ma las, demonstrez doar ca pot…🙂

  3. plastycframe Says:

    imi place ca ii scris dim mers…ca si cum ai avea un carnele la tine si ai nota fiecare semn apartul in urma opririi fumatului
    faci un studiu pe propria persoana.

  4. plastycframe Says:

    scuze..de scirs…e cald si imi aluneca degetele pe tastatura de la laptop😀

Lasă un răspuns

