O saptamana fara tigari: Day 3

00:20… tortillas, portocale, povesti cu 2kg mai grele…

09:15… azi va incepe o nebuloasa de evenimente…

09:44… daca foamea si lenea sunt multimi complementare… astept sa mi se faca putin mai multa foame… oricum deja o simt bine de tot… si cum tigarile nu mai sunt sa ajute unui proces de digestie.. parca tot ce mananc se aduna… Trebuie sa recunosc ca de la inceputul saptamanii n-am baut nici o gura de cafea… uneori simt ca ma doare usor capul.. aproape ca o presiune… dar s-ar putea sa fie si din efectele unor seri mai putin normale…

10:25… prima pofta independenta si sincera de tigara… m-am ridicat de pe scaun si am simtit ca uit sa iau ceva cu mine… pachetul, bricheta… huh… but it was just a baby kick🙂

10:44… intors de la cumparaturi… aveam o expresie „Buying Death & Deadly”… asta pentru ca tot ce intra in corpul meu imi arata starea de efemeritate a acestuia… in fine… mi-am luat un corn max, twix, nu m-am rabdat la un tnuva espresso… si bine am facut… e bun🙂 si generalul icetea green… linzer cu branza, si alte patiserii… trebuia sa fac cumva sa ajung la baie in maxim 30min… asa ca tre sa le amestec repede🙂

11:02… am incercat sa le infulec pe toate odata… da-de mi se regleaza din tranzitul intestinal… intr-o forma sau alta… iar acum simt greutatea… linistea dinaintea furtunii… sper sa fie totusi una de vara…

12:57… se pare ca sunt mai violent fara… actiunile mele sunt mult mai directe… mai precise… si prea energice… deloc armonizate cu atmosfera de vara care copleseste… ci mai degraba ca un viespe fara provocare…

13:09… simt din ce in ce mai nuantat faptul ca mi-a crescut temperatura corpului… asta intrand in incidenta cu mai multe obiecte cu care interactionam si inainte… sunt mult mai nelinistit… dar in acelasi timp cheful de miscare nu imi maximizeaza dorinta de a vorbi… doar cat imi altereaza uneori debitul care nu mai poate fii urmarit…

14:27… sunt mai sensibil… sau doar perceptile ma iluzioneza?

14:20… cand ma enervez incep sa dau cu pumnii in masa… oare e bine?

16:15… cum lucrezi ceea ce-ti place… repede mai trece timpul d-le…

16:55… hmmmmm…

2 Răspunsuri to “O saptamana fara tigari: Day 3”

  1. 12:35 am…🙂

Lasă un răspuns

