O saptamana fara tigari: Day 2

00:06… haotic.. efemeric… euforic…

03:00… somn… linistit… praf…

08:08… snooze… desi eram trezit si speriat inainte c-as fii dormit prea mult

08:13… mult suc de portocale… aranjat haine… ceva dulce pe limba… baie… calcat polo… out…

09:00… n-am nici o pofta… bine sunt mort de aseara… intins pe scaun… cu gandul ca nimic interesant nu trebuie sa apara azi… as vrea sa mai dorm putin sa mai visez…

09:57… ma intorc la eugen ionescu si demistificarea pana nu demult intimitatii mele literare…

10:00… Ion Minulescu, nu pot sa cred ca a avut cineva rabdare sa critice acesta gluma literara, parerea mea nu este departe de un poet de telenovele… si ma simt ciudat ca Ionesco sa scrie despre…

11:40… mi putin somn… nu simt deloc nevoia sa fumez… parca as manca ceva… sau parca nu… sunt poate adormit in lipsa de cafea… huh…

12:10… exista o persoana… cu care imi este de ajuns sa vorbesc ca arderile mele interne sa creasca… si cateva secunde dupa sau in lipsa ei… simt o usoara nevoie de a-mi completa pofta deschisa…🙂 si cel mai des in diferenta energetic cu ceva de mancare… ma intreb acum daca nu as mai vedea-o sau nu as mai povesti cu ea as intra automat in cura de slabire… sau e nevoie de un foc puternic inainte😛

12:15… mda unele pofte sunt mai active cand nu fumezi…. mult mai active…

13:09… revine prima adorare… adorarea de sine… imi plac cum imi miros degetele… palmile… stau pe ascuns si imi intind nasul in timp ce cu ochii aduc amintiri apropiate…

13:40.. mi-am cumparat peste… asta e… e greu.. poftele sunt mari… si ceilalti trebuie sa reziste… ieri in drum tot asa in pofte.. vad o femeie gravida…dar frumoasa… cu primul copil deja de mana… si ma uit direct in ochii ei… as fii sarutat-o… i-as fii simtit focul rasuflarii a doua inimi…

13:58… a fost bun pestele, sosul cica unguresc… era ce-i drept o alegere grea… unguresc sau tiganesc… si un covrig cu susam cu unt… yummy…

14:35… am revenit la Ionesco… imi cer scuze pentru prejudecatile dinainte… Ionesco l-a dat doar exemplu pe Minulescu ca contra exemplu, ceea ce si merita, nu mi-a placut niciodata poetul asta al primelor sperante feminine…

14:44… „Da-i lapte de esti muma, da-i sange, curtezana.” Mircea Radulescu… numai amintiri in care coltii au lasat atente urme in cele menite sa-mi mai stanga pofta o zi si sa-mi salveze pasiunea…

15:05… cu seful povestind despre Eminescu… ca om politic…

15:30… ganduri cu ele in tot felul de paturi si pozitii.. stranse cu picioarele la piept sau intinse frumos… goale… sau aproape goale… sunt imaginile care trec greu… facute sa ma compleseasca… sa-mi adoarma constiinta si sa ma trezeasca in acelas timp ca monstru…

14:25… incredibil… ce apetit pe azi… imi imaginam cum ar fii cu doua sa traiesti aproape o viata… sa te culci cu ele.. sa ramana in acelasi timp insarcinate… si deja dupa nastere ar incepe sa fie din ce in ce mai ciudat… ma intreb daca-s putea face fata… in timp ce ma descurc si acum greu cu atat erotism pe caldurile astea…. huh…

19:53… incepe sa fie dureros…. lipsa tigarilor imi lasa gandul sa zboare acolo unde am uitat demult drumurile… emotiile incep sa se desluseasca in trairi mai intense… sunt din ce in ce mai rupt de lume si aruncat in visele si gandurile mult amanate… primesc informatile bogate ca si palmele tale violente si intense case se curma si topesc in caldura ce o purtam… ciudat… ma duc pe terasa enigmei… coincidenta?

23:19… am inceput sa ma uit obraznic… si sa fiu tare agitat… trebuia sa fiu implicat in cat mai multe povesti altfel simteam cum ma ia deoparte gandul si ma plimba in culturile pasiunilor mele…

Singura mea liniste o gaseam in atentia purtata de sunetul unui mesaj nou…;)

8 Răspunsuri to “O saptamana fara tigari: Day 2”

  1. calliope9 Says:

    „vad o femeie gravida…dar frumoasa… cu primul copil deja de mana… si ma uit direct in ochii ei… as fii sarutat-o… i-as fii simtit focul rasuflarii a doua inimi…”
    foarte frumos spus.🙂
    si felicitari ca ai rezistat fara tigari o saptamana!

  2. este doar a doua zi… din saptamana mea fara tigari… scopul nu e sa ma las de tigari ci sa scot in evidenta ce traieste in spatele imunizarii prin fum… alte pofte.. alte dorinte… etc.

  3. cata cultura pe aici domle. chiar si acum fara tigari.

    • daca pentru fiecare ridicare de mana la vreo tigara as scrie doua cuvinte… sigur ar avea mai multa valoare… si ar fii mai multa cultura… dar pentru cine… cui ii pasa?

  4. plastycframe Says:

    ai fost la cantareata cheala?
    (genial spectacol de teatru..la fel si opera scrisa)

  5. plastycframe Says:

    pai daca citesti eugen ionescu…cum nu intelegi?

Lasă un răspuns

