O saptamana fara tigari: Day 1

nu este nici prima nici ultima data cand ma las cate 1 saptamana sau 2-ua de fumat, saptamani in care invat sa apreciez altfel aceleasi lucruri… oricum tot timpul vara a fost cel mai greu… atata ispita la fiecare colt de atatea culori… incat tigara cea care tine controlul multor vicii este prima care iti tare in minte…

08:08… trezirea… alesul hainelor… dusul… spalatul pe dinti… calcatul hainelor… bucataria… pffffffffff… aveam o mare problema… depozite de lapte cu cacao de la tnuva care asa de bine ar fi mers cu o tigara… dimineata… intratata seninatate si lumina…

10:00… situatia calma la job… am avea timp de o cafea… dar cum cafeaua e destul de infecta… n-am merge fara o tigara… hmmmmm.. asta e… no fire no smoke…

11:42… discutii cu persoanle salbatice iti pot aprinde anumite pofte precum de mancare in corp… rasete zglobii de la locul de fumat imi atrag privirea peste geam, cafeaua e proasta, azi nu tigara, asta este…

Tigarile sunt ca si femeiele… si aici subliniez, control, mult control… la fel cat de multa si pasiune exista in prezenta lor🙂

13:05… invitatie la cafea dupa program… am zis da… apoi… vorbim… ce sa fac eu la cafea fara tigari… aflam…

13:10… Citesc „Nu – Eugen Ionescu”… macar cultura daca tigari si femei nu…🙂

13:40… papilele mele gustative explodeaza de pofta… trebuie sa cobor sa-mi cumpar ceva…

14:00… huh… ce nebuni au inventat Tnuva expresso, doamne astazi?.. imi aleg ce poate fii exploziv de mult si neutru, chefir, sesame sticks, icetea si ceva mic de dulce…

14:20… ma intreaba sefu daca iarasi tin cura de slabire… hmmm…

14:27… cred ca tre sa ma cantaresc astazi… sa observ daca exista evolutie si pe aceasta parte… oricum… sper sa beau mai multa apa…

14:40… in timp ce incerc sa ma intreb oare cate calorii bag in gura imi confirm activitatea noctura cu descarcari electrice… sau energetice🙂

14:41… sefu nu are pahar sa isi toarne suc… asa ca-l intreb cand ii ziua lui… si aflam ca isi schimba prefixul… asa ca imi permit sa rad ascuns intr-o tuse canceroasa aventura pe care o pierde zilnic…

15:08… „zgomote si efractii cosmine”… imi place cum suna.. sunt inca prins… aprins… mi-e dor, cand ma interiorizez, de cea care se ascunde in mine…

15:37… vai timpul asta… aproape ca trece… aproape ca nu mai pot… mi pofta… mi dor… si incep sa fiu confuz dupa ce… dupa cine… sau…

15:45… ahhh icetea-ul asta de zmeura zici ca miroase a fum… sau sa fie pentru ca m-am infierbantat eu de la alte povesti… huh…

16:20… mai multa pasiune…. mai putine tigari…

16:55… time to leave home… or something…

„Sunt, astfel, favorizat intru sugestia poetica de insasi aceasta calitate a misterului stilistic, pentru ca a ramas, din ancenstral, o oarecare teama magica de notiunile goale (si tocmai de aceea!) de mister, noapte, zgomote si efractii cosmice etc…, fata de care constiinta umana este mai putin inarmata.” Eugen Ionescu

17:40… Monk’s Tea cu lapte… daca cafeua e un preludiu puternic atunci ceai…

18:30… Vizita la un prieten, care incepe sa se agite prin casa dupa o bricheta cand afla ca iarasi ma tin de prostiicantarit electronik 85KG

20:10… Bere in Bulgakov…. apoi bere in Insomnia… apoi bere pe Coffice… apoi un toated submarine…

Oricum, greu, 4 fete dintre care 2 frumoase 1 ciudata si alta in discutii cu 3 baieti din care 1 super agitat si energic fara fum, altul proaspat „dezvirginat… dar nu sexual” cu un prim tatuaj, si ultimul numai bun pentru un hi5 sau lo5… baietii fumatori fetele nu, unii vin altii bere… doar eu nu suport brand sau eticheta germana… apoi dupa ce a plecat belarusoaica V (care sustine ca in alta viata a fost evreica) si aproape chinezoaica (carei din curiozitate ar sustine orice dar nu mai mult de 5 minute) am gasit drumul spre rasete si povesti cu generali…

Un răspuns to “O saptamana fara tigari: Day 1”

  1. plastycframe Says:

    interesanta poveste….
    astept evolutia..in caz ca reusesti sa imi dai de stire retata ca sa o sugerez pacienilor mei:P

Lasă un răspuns

