reactii independente 2…

povesteam chiar aseara pe masina unor bobocei emotivi despre dragoste si mai ales despre libertate, mai mult decat despre reactii independente, despre jocul de vanator vanat, despre pasiune… despre amagire si obiectivitate…

sunt barbati… presupun doar insa ca ar putea fii si femei… care au dibacia de a iubi… de a aprinde in celalalta persoana un foc atat de puternic… si hrani constat… si intretine o relatie aparent naturala… insa condusa puternic dintr-o parte, coordonata, manipulata… si uneori chiar inconstient…

eu.. am inteles intr-un tarziu… cum chiar prima mea relatie am conduso doar la nivel instinctiv… atat de mult imi doream sa fiu cu ea… incat in primele 3 luni a aproape in fiecare zi curgeau trandafiri… pana cand nu a reusit sa mai conceapa un gand departe de mine… desi… mi-a recunoscut… ca mai ales in prima luna… in nenumarate ocazii dorea sa rupa totul.. dar nu putea… pentru ca eu ma jucam cu animalul din spatele ei… cu persoana care ii palce sa fie mereu surprinsa, pasionala, etc… iar apoi din elanul creat a mai trecut aproape 2 ani…

dar acum… stiu… ca degeaba as putea topii in ochii mei orice femeie… si aprinde pana si oceanele cele mai reci… daca nu exista un foc in cealalta persoana care sa traiasca si in lipsa prezentei mele… o sa consum si eu tot petrolul aceste lumi si am sa sfarsesc in razboaie cu mine insumi… cand nu o sa mai stiu ce-mi doresc… cand nu o sa stiu ce sa mai schimb… si cand persoana de langa mine este ultima care poate sa ma ajute…

asadar am invatat sa iubesc fara sa cer… sa ador fara sa am… pentru ca n-as putea nici cere nici avea… libertatea celuilalt… si este singurul lucru pentru care urasc casatoria… pentru ca traseaza aceste linii tampite de proprietate, posesivitate, exclusivitate, etc…

eu insa.. in toata libertatea mea… as stii de ce te-as alege mereu pe tine…

D2

12 Răspunsuri to “reactii independente 2…”

  1. de ce darius 2? 1 unde e?

  2. decetragclopotele Says:

    ce…. de-a…. puncte…..puncte
    poate….scrii….un ….articol…..despre…..asta
    da….poate…nu stiu….mai …vedem….sau da….daca…nu cumva….nu

  3. Foarte frumos.

    Ai invatat o lectie buna.

  4. Inseamna ca ai atins nivelul de maturitate emotionala pe care mi-as dori sa il atinga toti barbatii.Felicitari!Frumoase randuri…

    • multumesc mult… dar stii care e idea asta cu maturitatea emotionala… intr-o luma ponderata de handicapati la acest capitol tre sa astepti multi pana rasare ceva…

  5. Darius, ești un băiat bun tu…de fapt. Oricum te-ai număra.:)

    Cât despre căsătorie, ea nu constituie niciun drept de proprietate asupra celuilalt. Sau a libertății lui. Cine e gelos, e la fel de gelos și în căsătorie și în afara ei. Cine este nărăvaș/-ă, aruncă din șa și partenera/-ul cu verighetă și pe cea/cel fără. Căsătoria este, eventual, doar o promisiune în plus. O promisiune că te vei strădui să nu-l faci pe celălalt să sufere, având însă exact aceeași responsabilitate și față de tine. Și, crede-mă, când ești alături de omul potrivit, toate astea vin simplu. Natural.

    Așa mi s-a întâmplat mie…Am scris despre asta aici:
    http://innuenda.blogspot.com/2009/03/sunt-convertita-la-cristianism.html

  6. pe cine ai alege?!? chiar stii pe cine?!? si de ce?!?

    Si de cand ai ajuns sa urasti casatoria?!? chiar sa o urasti?!?… nu spun ca e necesara, insa nu vad de ce sa o urasti… a break-up hurts with or without papers… iar persoana care decide / vrea sa fie langa tine e „yours” cu sau fara acte… Cat despre „exculsivitate”… well… sorry, dar o consider necesara intr-o relatie… pt ca e loc numai pt 2…

    Si lasa-ma sa-ti amintesc niste versuri:

    „ma cunosti, tu m-ai ales…[…]
    amandoi am invatat sa ne iubim frumos […]
    promit ca nu te voi uita
    si daca n-ai sa fii cu mine
    vei exista in viata mea
    si-am sa ma rog sa-ti fie bine”

    ufff.. as mai face complatari… but as always… nu mai am rabdare.. si nici nu stiu daca are sens..😦

    gnite..

Lasă un răspuns

