noaptea sanzienelor…

aveam drumuri in capul meu si planuri pe seara asta… dar o avizata prietena m-a informat fara a-mi sti gandurile ca seara asta e cu belea si daca am inspiratie(?)… cred de scris se referea…

pai da… inspiratia mea este sa stau acasa cuminte… ca nu vreau sa ma indragostesc si sa ma sinucid… sau cine stie ce frumoasa sa imi fure mintea… asta colac peste pupaza ca aveam si ganduri sa ma duc drumuri lungi de seara unde din aceiasi generatie cu ritualul asta solar de iubire isi gaseste radacini si numele unei pisici negre… asa ca pauza… stop…

o sa stau frumos acasuca, cu tigara in bot, cu cafeaua in mana (ca pofta savurarii ma apuca seara), o sa joc poker cu prietenasii, o sa pun muzica obsesiva sa nu aud sirenele… de politie, de salvare, ca oceanele’s departe… si sper devreme in noua zi sa pot sa adorm si eu linistit…

oricum la cat sunt eu de pasional… pentru mine in fiecare zi este o noapte a sanzienelor

Darius_II

 

P.S: ati observat ca incepem mai noi sa tragem spre ocultisme? ne-a plictisit asa de rau crestinismul?

SI SA VA PREZINT NOUA MEA OBSESIE PE URMATOARELE 2 SAPTAMANI:

11 Răspunsuri to “noaptea sanzienelor…”

  1. Și…? Ia zi, Darius, ți-au zâmbit Sânzienele?:)))

    Deși nu e-n genul de muzică pe care-l ascult eu – pentru mine fiind de o importanță covârșitoare cuvintele unei melodii, absența lor iertând-o eu numai pianului sau saxofonului- mi-a plăcut tare melodia asta.
    Nu știu, e de un optimist contagios, astfel încât am zâmbit și am dat dintr-un picior tot timpul cât am ascultat-o.
    Dar se poate și să fi fost eu azi foarte bine dispusă, cu gândul la petrecerea de mâine (mâine e ziua mea de naștere, dar șșșșșșșșșșșșșt …rămâne între noi!😉.

    • mda parca vad comenturi maine la tine pe blog…

      si mie muzica imi da acelasi efect pozitiv… si daca o pui pe repeat… aproape nu simti cand incepe si cand se termina… nu te plictisesti de ea… :))) deja la servici le-am facut capul patrat la astia :))

  2. cum ai trecut peste noapte?un sunet de sirena?o pisica neagra iti taie gandurile?cat despre piesa ta obsesiva…fie la tine:)

  3. Sincer, eu nu am mai spus la nimeni, iar prietenii mei sunt virtuali.

    E drept că anul trecut am primit niște urări, dar cine mai ține minte de la un an la altul când e ziua unui prieten virtual?!?

    Eu multă vreme nu am reținut nici când e ziua mamei și a trebuit să descopăr simetria cu ziua mea, ca să țin minte că ea e născută tot pe 26, doar că octombrie🙂

    Oricum, starting tonight, paaaartyyyyyy…big time!! :)))

  4. Pe mine? Innuenda :))))) Dar mama mi-a spus Violeta.

  5. foarte misto piesa…nu m-am putut abtine sa nu o colectionez si la mine pe blog!

  6. eu am visat cutremure. a fost bine. sa dau play pe obsesia ta, oare?

  7. hmmmm…. recitind aceste ganduri ale tale, mi-am dat seama k defapt, nu are nimik de-a face cu superstitiile, cu incantatii din era totemului… e mult mai simplu… tie iti este pur si simplu frica … but u know what?!? u r not alone there!😉 (dc te ajuta cu ceva)
    p.s. de ce fugi, de aia nu scapi!😛

Lasă un răspuns

