barbatilor le plac aripioarele?

aripioarele picante mai ales… probabil vad asemanarea cu un clitoris… pielita pe care sa o prinda intre dinti si sa o suga… oasele intre care sa isi vare limba… sa scoata ce poate fi mai dulce…🙂

D2

15 Răspunsuri to “barbatilor le plac aripioarele?”

  1. MA… acum nu stiu zau daca am sa mai mananc cu atata pofta aripioare de pui. Numai tu cu mintea ta putin sucita le puteai asemana cu asa ceva :))) Sa nu ma intelegi gresit, stiu ca in capul tau era un ideal de pasarica perfecta, apartinand unui superb exemplar de femela urbana. DAR nespecificand, lasi loc de interpretare iar daca te uiti zilnic la raportul de femele / metru patrat in marea metropola, ai sa vezi cate babe, grase si urate sunt in comparatie cu specimenele demne de luat in considerare si deci, pastrand raportul, as putea specifica perfect indreptatit de solide principii logice ca doar foarte putine din acele aripioare ar semana cu ceva frumos, iar marea parte ar apartine babelor cu scoarta si pielita crocanta, cu oase afectate de osteoporoza care se sfarma-ntre dinti si miez… nu tocmai dulce😉

  2. hmm..barbatii au nevoie de stimuli atunci cand devoreaza o femeie reala si nu o aripioara picanta?

  3. mda..la naiba…mereu gresesc „subiectul” si ma prind la final cum e cu viata…la final…

  4. asadar sunt lesbi..haha

  5. plastycframe Says:

    aripioare picante KFC….acolo am lucrat eu
    is mandru:D

  6. ..intr-un final..:)) da.

  7. plastycframe Says:

    ador junk food
    macar atatea pacate sa ma si eu :))

    • lasa-ma ca am avut gunoaie de la usa casei pe tot holul pana in camera… si 2 zile de gaze… numa Mac, KFC, Marty, si de la nightbuyers… si lumea imi spune ca am slabit… incredibil :)))

  8. Foarte bun articol. Scurt şi perfect. Sănătate.

Lasă un răspuns

