reactii independente…

imi „plac” oamenii care vorbesc de independenta si primul pas pe care-l fac e sa se casatoreasca… so fracking wrong… pentru mine 80% din populatia acestei lumi este ultradependenta…

dar inainte sa-mi prezint cazul… am fost si eu… asemenea ca si voi in acelasi Matrix… credeam ca am sa mor fara dragoste… ca am sa ajung pe strazi fara servici… ca cine stie ce alte prostii… va spun sincer… ca un spirit analitic, toata lumea este predispusa la aceleasi evenimnete… important este sa participi…

eu mi-am luat o pozitie de „dead man walking”… doresc sa am mobilitatea maxima de a face ceva… daca azi mi se nazareste sa plec… sa pot pleca… sa fug… sa zbor… sa pot sa-mi iau lumea in cap in orice secunda… sa n-am nimic ce sa ma retina… si intr-un final ce-ar putea sa ma retina?… in fine… in jurul acestor linii as trasa eu cu adevarat independenta… libertatea…

cel mai mult imi place sa ma aseaman cu un cal… care a scapat de sub robie si alearga din ce in ce mai salbatic peste tot… bine ca poti cadea si in cealalta extrema… sa alergi prea repede si sa te trezesti singur… dar depinde ce urmaresti…

imi vine sa iau pe oricine la palme daca as auzi gresit cuvintele „te iubesc”… habar n-aveti ce inseamna asta… sunteti o gramada de indragostiti care in stangacia lor se elibereaza uneori prea des prin aceasta sintagma…

„te iubesc” inseamna ca sunt gata sa ma fac rob emotiilor mele… sunt gata sa ma pierd daca nu sunt deja pierdut pentru tine… cand Fiul a coborat pe pamant… s-a facut liniste in cer, doar el si-a asumat sa ne iubeasca si sa plateasca pretul… pe care tu… ce stii tu despre pretul iubirii?
Ohhhhhhh… cat va doresc… inainte sa ajungeti macar atat de liberi ca si mine, sa puteti alege cu adevarat ceva, mintea voastra sa se poate exprima liber in fata oricarei persoane… si singurele compromisuri sa le faceti din motive de decenta, sau a nu face mai mult rau cu adevarul decat bine…

Va recomand printre altele cand mergeti la teatru sa vedeti orice interpretare a „Elixirul Dragostei”… la inceput… apare titrat ceva de genu: „Fericit este acel om care nu a cunoscut dragostea”…

Eu sunt cel mai nefericit om posibil, caci am cautat si am gasit dragoste… dar pretul… Doamne… ca l-as plati de mii de ori… pretul e mare… si atunci poate ca gresesc cerandu-va sa cunoasteti dragostea inainte sa spuneti din nou „te iubesc”… pentru ca nu v-as dori decat fericire…

Dar ce ma enerveaza cu adevarat… sunt reactiile astea in lant… orbirea… depdendenta… dragostea nu se consuma… dar daca voi nu o luati decat asa… o sa ajungeti obezi, bolnavi si din ce in ce mai tristi si depdenteti de cele mai efemere manisfestari ale ei… si atunci da… ma enervati… pentru ca eu caut si sustin minunea… si trebuie sa ma lupt constant cu voi cei care-o rupeti in bucati sau o jucati la doua zaruri….

Eu care sunt gata sa alerg in orice colt dupa ea… voi care o ascundeti in intuneric sub plapuma…

Si eu sunt bolnav… sunt bolnav fara ea… imi inec pasiunea in fiecare parfum care trece prea aproape… intre oricare doua picioare ale vruneia care ma poate privi in ochi… dar nu raman sa tin de cald in casa… nici sa impart prea multe mese…

Nu sunt aproape de ceea ce-mi doresc, dar sunt fericit ca stiu ce vreau…
Nu trebuie sa fie a mea, nu trebuie sa ma iubeasca, nici macar sa ma placa…
Pentru ca nu asta ar trebui sa schimbe ceva fata de ce simt pentru ea…
As vrea bineintels sa fiu mai aproape, sa o tin in brate, sa o sarut des…
Dar nu pentru a consuma dorinta, ci pentru ca asta m-ar face sa traiesc…

Darius_II

9 Răspunsuri to “reactii independente…”

  1. adevarat ce spui,insa ,de multe ori,odata ce am tras pe nari un parfum ce a trecut prea aproape de noi si ne-a placut..avem impresia ca numai putem trai fara el.sau ca nu mai vrem sa traim fara el.cateodata ne trece si ne dorim libertatea.cateodata e prea tarziu cand ne dorim libertatea.uneori ne place asa mult incat de abia atunci ne simtim liberi.
    s-ar putea spune multe pe tema asta..
    frumos scris!

  2. In primul rand, multumesc pt comentariu. Ai dreptate, din pacate asa se distrug multe relatii, mai ales cand increderea nu e deplina. adica partenerul acelei fete e orbit de gelozie si crede ca ea e de vina pt reactiile obsedatilor respectivi.

    In al doilea rand-despre postul tau. E trist, asta e clar. Si ce incerci sa redai? Cat e de greu sa treci peste o iubire pierduta? Dak da, ai reusit. Dak alta era ideea, inseamna ca am inteles eu gresit. Cel putin ultimele paragrafe. E greu sa spui „te iubesc” din nou, dupa o relatie esuata. o relatie in care te-ai implicat trup si suflet, mai ales suflet. Chiar si eu, fiind implicata intr-o relatie de lunga durata, ma gandeam cum o fi sa fii „liber”…si am aflat, din pacate. interesant ar fi sa te simti liber si cand esti intr-o relatie serioasa. dar e cam dificil atunci cand el/ea este gelos/geloasa…as spune multe despre asta…asa mai pe scurt ti-am comentat aici…te mai astept pe blog.🙂 felicitari si bafta in continuare
    >:D<

    • partea asta cu gelozia n-am inteles-o niciodata, am fost si eu gelos 1 data… si cand am vazut ce animal pot deveni am zis ca este si maine timp sa ma exprim…

      ce incercam sa redau, la fel cum nu am terminat mai sus, n-as putea nici aici…

      cat de greu este sa treci peste o iubire pierduta – da, prin mentionea pretului pe care trebuie sa-l platesti… dar nu neaparat acolo bateam.

  3. am fost si eu… asemenea ca si voi in acelasi Matrix…

    asemenea cu voi

    Scuze. M-a durut.

  4. Sometimes you have to let it go so you can be free again… e foarte greu sa lasi in urma sentimente de dragoste, caci e mai usor sa arunci toata vina pe celalalt in loc sa intelegi ca asa a fost sa fie, ca asa e mai bine. Trebuie sa te uiti in urma si sa inveti din greselile tale ( dupa parerea mea o relatie e distrusa din ambele parti).. e doar o etapa in dezvoltarea personala iar suferinta te intareste, te ajuta sa stii mai bine ce vrei de la viata si de la persoana langa care (sper) iti doresti sa imbatranesti. Cred cu desavarsire ca exista o logica in tot ceea ce ni se intampla, chiar daca pe moment totul este absurd si dezamagitor… cred ca dragostea neimplinita lasa in urma un suflet pustiu si mistiut pana la vid.. dar stiu ca avem puterea de a renaste, de a aduce soare si caldura in inima intunecata si de a putea iubi din nou, dar mai important, de a ne lasa iubiti.
    Libertate nu inseamna neaparat singuratate, libertatea suprema e sa fii tu insuti langa cel/cea pe care il/o iubesti, iar celalalt, sa simta la fel… sa ajungi sa simti dragostea ca pe o eliberare din cotidian, o poarta spre visare si implinire in doi, caci nu degeaba suntem un adam si o eva.
    Si pana la urma.. de ce e rau sa depizi de dragoste? E un dar, multi nu depind de EA ca sa fie fericiti iar pe aceia ii compatimesc.
    Immature love says I love you cause I need you, mature love says I need you cause love you.
    nu vreau sa mai filozofez…. Timpul le rezolva pe toate, trebuie sa ai rabdare si incredere ca ceea ce iti doresti se va implini. Cere si ti se va da, asa cum la fel Nemultumitului i se va lua darul.
    p.s. it’s true that we don’t know what we have till we lose it, but it’s also true that we don’t know what we’ve been missing till we find it.

  5. „Nu sunt aproape de ceea ce-mi doresc, dar sunt fericit ca stiu ce vreau”- puteai rezuma tot ce ai scris la fraza asta din final care e acelasi lucru cu parfumul nou care iti creeaza emotie cand il simti pentru prima oara…si care se evapora oricum, sau isi va schimba compusii chimici dupa ani…si expira.. asa ca ne amagim aiurea cu aburul lui fin care va mirosi pana la urma a fecale…

  6. […] pe masina unor bobocei emotivi despre dragoste si mai ales despre libertate, mai mult decat despre reactii independente, despre jocul de vanator vanat, despre pasiune… despre amagire si […]

  7. Iubirea nu e doar dependenta…
    Iubirea e si libertate; de fapt iubirea fara libertate inseamna obsesie.

Lasă un răspuns

