imi place dimineata asta…

ma trezesc plimbandu-ma prin gradina… si mana mea dreapta taie ferm un trandafir ce era sa se intalneasca cu lumina ochilor mei… urechile mele imi soptesc… „auzi Darius, pasaserelele astea mici canta doar pentru tine…”… si ma plimb asa prin roua diminetiii pe toate cararile si vad in centrul unei intersectii pe un suportul unei statui si cafeaua… doar ea… fara lingura, deci sigur fara zahar si neagra fara nici un petic de lapte… asa ca stau si-mi ridic ametiti mai tare ochii sa vad unde sunt restul…. a da… acum mi-am dat seama doar ca sunt descult… cand am intalnit roua in proaspat tunsa iarba… ma asez pe shezlong… ma inting mestecand ceva dulciuri… s-apoi brusc dupa lapte… dupa lingura… dupa zahar… si la primul clincket agitat in canita… muzica…. ma sucesc cat mai comod… imi arunc mana dreapta peste cap sa nu-mi violeze ochii soarele… simt cum intre degetele aceleiasi maini a crescut intre timp o tigara… o intind in sus… se aprinde… ma inec usor… sorb din cafea… arunc un ochi in spate spre castelul meu… tot acolo… ce dimineata… parca as mai dormi putin…

Darius_II

10 Răspunsuri to “imi place dimineata asta…”

  1. Gabriela Says:

    waaaa
    descult prin iarba…unde stai?:))

  2. nu-mi fura nimeni diminetile😛

  3. si?
    ai mai dormit putin?eu asa as fi facut!

  4. Da, o mostra frumoasa de iluzie a omnipotentei. Te invidiez, eu nu am mai trait demult asa ceva. La cat mai multe dimineti asemanatoare!🙂

  5. Buna dimineata!

  6. Sa nu-ti violeze soarele ochii:)).Data viitoare oro iti bei cafeaua in pat,ori sa-ti iei si ochelarii.Ce ai facut cu trandafirul?

  7. frumoasa descrierea, numai ca, ai poluat un pic prospetimea diminetii cu tigarea😀

Lasă un răspuns

