de ce nu se lipesc nucile de perete?

am in ultimele zile un chef… de spart nuci.. i’m going to explode… nu ma mai ajuta nimic… nici baia fierbinte… nici dusul rece… nici cafeaua… nici tigarile… nici bautura… am un chef de bagat pumnu… de varsat inghetata… de aruncat cu sampanie… de rupt fasu.. imi vine sa ma pish acid… sa ma cac moale peste tot.. ahhhhhhh… nu mai am unghii… nu mai am pozitia linistita in pat… nu mai am nici un gand care sa nu contina coltii mei incinsi pe o carne… limba mea linistind tendoanele… jugulara care palpita… ochii mei sunt inchisi la maxim… sa alinieze lumina, sa taie… iar respiratia mea… e un sistem catalitic ce transforma totul in toxic… ca si porii unei ciuperci care sa te adoarma in spasme… urechile mele… sa auda mai profund decat gemetele… sa auda trosnind oasele in tine… cum se intinde pielea… cum crapa… imi vine sa ard intre doua lemne ude… sa sfaraie apa din ele… doar sa le ating si sa transpire…

nici nuca asta nu se lipeste… HRrrrrrrrrrrrrr… puii mei, cred ca peretele e de vina…

Darius_II

12 Răspunsuri to “de ce nu se lipesc nucile de perete?”

  1. La naiba,in puii tai!Nu dai tu cu forta,de accea nu se lipeste…

  2. vrei sa incerci si tu… filozoafo🙂

  3. Am mai incercat,de accea stiu:))

  4. Hmmm,daca ar sta orice as arunca pe perete…ar fi excelent,insa nu e asa,din pacate.

  5. Gabriela Says:

    jesus
    sex, sex, sex.
    am citit de 3 ori si m-am exercitat cumplit. m-ai facut sa-mi doresc sa fac sex galagios, sa sparg sticle de sampanie in timp ce ma penetreaza pe la spate, sa arunc cutia de prezervative kt colo si sa simt sperma fierbinte inundandu-mi pieptul…

  6. poate ca-i de vina nuca! ar fi putut sa fie patrata si atunci i-ar fi crescut sansele de lipire….

  7. De ce nu se lipesc nucile de perete ? N-au destul lipici .

    O supradoza n-ar strica:d

  8. nU NU . nu sa le creasca aripi . ci sa maresti doza de super glue , sau lipici din ala lichid:)) sau poti folosi scotch cu 2 fetze:D

Lasă un răspuns

