Sunt unele seri… mai frumoase ca altele…

ma trezesc, dupa ce visasem deja cum 3 cutitari cunoscuti intrasera in casa in care inoptasem in acel vis, si cum eu spirit instinctiv mi se parea ceva ciudat sa bata cineva la usa la ora aia ma trezesc impreuna cu gazda casei dar raman in spate ne mai reusind sa interferez deschisul usii… ca gazda mai naiva asa a deschis la cuvinte gen „transilvania”… whatever… urmeaza un episod de eroism in care bineinteles eu..🙂 dupa care urmeaza multe scene aproape treze in care bine-nteles tot eu… apoi niste scene chiar treze in care tot eu contemplam cum era mai bine sa-i retin, sa-i tai… din astea… pe unu sushi, pe unu snietzel, pe altu ca porcu, pe altu ca gasca… etc.

in fine ma trezesc… singur in casa… dau sa intru la baie… pac… s-a dus becu… animal de noapte ce is… imi dau seama asa dupa 10-15 minute de plimbari prin camere ca totusi nu prea e curent de cand s-adus becu… asa ca iau o lingura de lemn sa indrept puterea asta alternativa la locul ei… aprind compu… aprind boxele… si cand sa stau mai linistit incep boxele astea sa sune…

bha… ma uit… aplicatii de unde… nu tu iutub… nu tu youwhatever… pui mei, dau cu laba sa inchid statia… suna in front…. ma uit pe masa vad lingura de lemn… o iau in mana si ma intreb daca acum tre sa ma apuc de linshat si duhuri… ehhhhh bine ca sa potolit chiar dupa…

noah acuma intrebarea e… pot sa ma intorc sa dorm linistit? sau tre sa stau sa montez capcane cu scobitori pentru astia care au chef de distractii la orele astea… dar dupa mi-am dat seama ca exista sperietoare mai buna… sa agat pe coltul usii un prezervativ folosit si sa scriu: „vreti sa ajungeti nerealizati ca si copiii astia?… incercati sa ma deranjati din nou!…” :)))))

Darius_II

2 Răspunsuri to “Sunt unele seri… mai frumoase ca altele…”

  1. Sa-ti cumperi becuri!Si daca te trezesti singur in casa,care-i faza cu prezervativul?Aha…ei nu au de unde sa stie….

  2. deci… la mine in camera am un scurcircuit la instalatie… dar mi-am dat seama ca nu am nevoie de becuri… lampa de veche e de ajuns… si asa in camera scopul e pat related nu light-related…

Lasă un răspuns

