Despre lese…

Eram intr-un taxi si ca de obicei toti faceau abuz de cunoastere de mine, de dorintele mele, de implinirile mele, etc.

Dupa ce s-a cuantificat frumusetile mediului inconjurator urmatoarea intrebare se ridica: Este Sicu mai mult sau mai putin imun…

Taximetristul rade si isi da si el cu parerea in fata partizanilor mei, cum ca si el era cu aceleasi idei, insa nu dureaza mult si imediat vine lesa si esti casatorit… Ca nu vor trece 2 ani la cum ne vede el…:)

Eu incepeam oarecum sa ma bucur🙂 pana cand mi-am amintit ca eu tot timpul cand imi doresc ceva intru intr-un vartej de situatii exceptionale obligand timpul cu valoarea implinirii… Si atunci… Care e solutia sa ramana cineva burlac?

Sa gaseste acea persoana care sa iti fure toate gandurile, dar cu care din anumite motive sa nu poti fi impreuna…

Si toata lumea a inceput sa taca… Case closed… Case won.

Darius_II

Lasă un răspuns

