sensibilitatea aniversarilor…

imi place cand se ascunde luna de mine… ca si cum si-ar ascunde intimitatea, secretul pe care-l exploatez demult deja… ca o pata de lumina in obscura ceata ma face sa imi tavalesc ochii spre ea sa-i inspir lumina si tot ce instiga in mine…

iubitul meu bunic… … …

imi amintesc cum stateai aproape uscat in fata mea dupa operatie, si daca imi vine sa plang… as putea incepe acum… … … cate cuvinte as fii schimbat eu cu tine, daca viata si lupta asta teribila de a determina o cale nu m-ar fi tinut departe… ce blandete puteai ascunde tu si ce intelepciune… erai acolo in fata mea… in pijamalele tale dungate.. iar eu in nebunia mea incercam sa-ti naucesc capul cu ispitele cunoasterii…

incepe sa rasara lumina dintre noi… dar acum in ochii mei e ceata…

ce prostuti aratam cand plangem… mai ales cand nu putem urla… si ne umflam fata oprindu-ne lipite buzele… in timp ce isi fac drum sau calca pe acelasi… lacrimi…

poate n-am stiut niciodata sa ne bucuram de ziua noastra… poate n-am inteles de ce ii numaram… de ce ii privim cu tristete sau cu fericire… dar…. ma doare… bunicul meu… avea o data in buletin… darrrrr.. :((((( … nu se stia exact cand s-a nascut..

imi amintesc si acum cand aveam 19 ani… si eram toti la o masa… imi vine sa ma prind de cap… si din iscusinte de vorbe doar… ii ziceam la multi ani si lui…. caci poate… poate era si ziua lui atunci… si daca n-ar fi stiut… atatia ani… cum sa-si controleze lacrimile… in loc de un zambet as fi vazut… cum un om nu se putea rupe mai mult din gesturi… sa se abtina sa nu planga…. o bunicul meu… ce inima de piatra am avut eu uneori… cum imi inca deschizi tu ochii sau mi-i incetzosezi vreodata…

si eram in fata ta… fumat de 3 zile la rand… si incercam sa iti explic cum se inunda ca doua mari constientul cu inconstientul… iar tu ce stiai parca fiecare gand al meu mi-a zis de lipsa mea de calauza… si aproape am ajuns un salbatic…

si erai in fata mea… intoxicat de mine… si incercam sa-ti explic despre sensibilitatea noastra, despre influente… iar tu m-ai intrebat daca-mi amintesc cum scrie in Apocalipsa despre lunatici… tot tu nu m-ai lasat sa raspund… si m-ai intrebat daca stiu ce sunt aia lunatici… tot tu mi-ai inchis iar limba… si mi-ai spus ca sunt cei ce se ghideaza dupa luna… cum stiai tu gandul meu… inainte sa ajung la stele…

nu stiu de ce Tilu avea inainte sensibilitatea asta la zile de nastere, dar stiu eu de acum cand imi va reveni…

n-am stiut niciodata ce sa urez de ziua ciuva… dar m-am descurcat de fiecare data prin spontenaitatea unor asocieri calde de cuvinte… acum cand sunt plin de ele… mi-e greu sa ma decid… mai ales cand alegerea nu-mi apartine…

as vrea sa binecuvintez timpul ce urmeaza si cum nimeni nu-l vinde dar toata lumea il consuma nu pot sa-ti doresc decat sa rodeasca… caci fiecare ce-si seamana isi va aduna…

Darius_II

Inama Nushif lyrics

Inama nushif (She is eternal)
Al ­asir hiy ayish (No malice can touch)

Lia-anni (Singular and ageless)
Zaratha zarati (Perpetually bound)

Hatt al-hudad (Through the tempest)
Al-maahn al-baiid (be it deluge or sand)
Ay-yah idare (A singular voice)
Adamm malum (speaks through the torrent)

Hatt al-hudad (Through the tempest)
Al-maahn al-baiid (be it deluge or sand)
Ay-yah idare (A singular voice)
Adamm malum (speaks through the torrent)

Inama nishuf al a sadarr (Forever her voice sings)
Eann zaratha zarati (through the ages eternally bound)

Kali bakka a tishuf ahatt (Sacrifice is her gift)
Al hudad alman dali (one that cannot be equaled)

Inama nishuf al a sadarr (Forever her voice sings)
Eann zaratha zarati (through the ages eternally bound)

Kali bakka a tishuf ahatt (Sacrifice is her gift)
Al hudad alman dali alia (that Alia will one day equal)

Inama nushif (She is eternal)
Al ­asir hiy ayish (No malice can touch)

Lia-anni (Singular and ageless)
Zaratha zarati (Perpetually bound)

2 Răspunsuri to “sensibilitatea aniversarilor…”

  1. plastycframe Says:

    foarte sensibila chestia cu bunicu.
    apreciations ::::

  2. Uneori nu ii pretuim cum trb pe cei din jurul nostru iar cind ei se duc intr-o alta lume atunci parca am vrea sa dam timpul inapoi si sa putem retrai momente petrecute cu ei…

Lasă un răspuns

