mersul pe loc…

alerg intr-un hipodrom din ce in ce mai scurt pana cand in miscarea mea agonica, salbatica imi vor ramane doar doua optiuni o gaura in pamant sau sa zbor… ranite imi sunt gandurile de atata efort si monologie, silite in prea mult adrenalina sa faca mai mult fitness decat sa creeze… urmeaza diseara cateva ore de aerobic, probabil si ceva aerosol si daca o sa ajung destul de intoxicat am ce incep sa ma ridic peste toate visele mele, sa strang din dinti si sa le mutilez, sa nu le mai aud…

asa arde rasufLarea mea… fara… bine…

Darius_II

Lasă un răspuns

