tandrete?

imi place sa te citesc cu varful degetelor, sa te ascult cu centrul palmii… as vrea sa-ti si scriu, dar ca sa nu las urme iti soptesc tarandu-mi buzele…

19 Răspunsuri to “tandrete?”

  1. Mi-a plăcut asta! Brava!

  2. Să știi că am citit ieri până aici. Mi-a plăcut și postarea cu bunicul. Ai un stil anume, numai al tău.

    PS. Se spune că folosirea în exces a punctelor de suspensie e semn de feminitate.:)) Mai bine înlocuiește-le cu punctul.

  3. Well, între timp am aflat că la tine nu-s 3 puncte de suspensie, pentru că unul devine mereu linia care le unește pe celelalte două.:)

  4. Nu te lăsa impresionat. Sunt doar speculativă.:-)

  5. Yes we can! B.:))

    • ahhh ce ma enervezi… aveam undeva un articol legat de cele 3 puncte… si relatia care este intre doua persoane… si respectiv nu exista triunghi conjugal… etc.. si nu-l gasesc😦

  6. Hey, colțurile gurii în sus! Așa mă obișnuisei.:))
    Orice ai fi scris tu acolo, se află la tine în minte. Poate nu o să mai aibă forma perfectă, dar c’mon, lasă mormolocul afară!

    • hahahha… cred ca atat de des am vorbit pe subiectul cu cele 3 puncte care nu exista fiind impins de anumite „situatii”🙂 incat este chiar foarte posibil ca fie scris oriunde altundeva si nu aici… i’m ok… dar eram atat de pozitive ca l-am scris… si ca de acolo te-ai „inspirat”… incat am zis ca o sa fac un linkto…

  7. Păi eu la tine pe blog am citit chestia. Poate în articolul ăla cu un an de vorbe memorabile?🙂

  8. nu e acolo… ahhhhhh ce ma amagesti…. :))))))

    hehehehe… am gasit dupa….😉

    the 3 dots….

  9. Treaba asta cu punctele e din categoria ”Darius says”:-)

  10. nu știu, tu să-mi spui!:)))

  11. Hahaha, te-oi crede pe cuvânt, că prea o zici cu foc!😉

Lasă un răspuns

