drafts in the mobile

dorm cu ingerii din nou.. nush.. as dormi macar odata cu tine.. sa vad diferenta..🙂

I crossed that line so many times.. Its just staying there in my way..

Acesta este un oftat, o mangaiere de sunet inaintea linistii…

Probabil calea marelui succes este sa iti doresti ceea ce ti-a fost inaintat sa faci..

Puzzle.. Asa e viata.. Un film color pentru prea multi daltonisti…

***

Am vazut multi oameni care citesc si nu stiu lega doua „cuvinte”, precum si multi care leaga prea multe si n-au citit nimic. Toti sunt la fel de buni sau la fel de rai – in acest aspect – timpul le ofera prea putine sanse curiozitatilor, dorintelor.

Un puzzle naucitor de informatie, pentru cei ce nu stiu sa adune.. Prea mult timp irosit in a citi pentru cei ce nu se mai satura de analizat, speculat sau de a creea.

Ma certi ca n-am fost langa tine, ca nu te-am ajutat sa vezi, sa stii.. cand eu ma bucur.. Ca intelegi cu cata rabdare am asteptat sa vezi de cate ori ti-am vrut doar binele..

Ma certi ca nu te-am ascultat atunci.. Visai prea mult.. Eu cel putin asa credeam.. vorbeai fantasme, iar eu citeam.. Citeam tot o fantasma, si apreciam ca te aveam.. dar practic daca nu pastram un scepticism..

Suntem uniti prin dragoste, prin sange, prin viata, ne este dat la toti sa stim la fel de mult, de adanc.. Nu ne intrecem decat sa iubim, de parcar cantari sau masura.. Cand tot ce cautam e armonia, pacea..

Darius_II

Lasă un răspuns

