Preconstient….

ma saturasem cei drept de un gand, in care auzisem cuvantul inconstient… si atunci… doar atunci il asimilasem prin forma sparta de: in constient… ca un inside constient… un constient in constient… si era ciudat cum o idee poate sa depaseasca ca dimnesiune idea mama din care face parte… la fel cum ai sapa in microscopie si ai da de un univers daca nu de cel curent… atunci de altul…

si cum ziceam… imi placea asa… in-constient… si incercam mai mult sa ma joc cu tot felul de prefixe ciudate… in-sub-constient, sub-sub-constient, sub-in-constient si gadeam fara sufix… si fara timp in aroma atator ganduri…

oricum mai nou am auzit ca este un ne-constient, noul trend cica, dar inainte sa cad in aceleasi patimi ma trecut usor la baie… si in timp ce eliminam apa… o ia aiurea o sinapsa si imi zice… „suntem 90% apa”… bine n-ar fii insemnat nimic daca n-as fii fost si sub presiunea Lunei in forma Plina… si atunci… reflexia…

eu tot timpul m-am dat de partea celora care sustin ca mediul este criteriul suprem care ne influenteaza, indiferente de genotip, educatie si alte plamadeli…

pai daca mediul ne influenteaza… pai daca Luna creeaza maree… eu care sunt 90% apa… ce nu pot suferii de o oarecare „maree” cand ii luna plina… si atunci sa sustin toata influenta astrologica…

pai noi… care suntem stapani la ce? la ganduri? la ce?… nu stiu la ce? cand suntem miscati, sugestionati de tot ce afecteaza materia noastra… trupul asta in minunea lui existentiala… facut din aceiasi materie ca toate… una in energie cu totul… influentandu-mi in final si gandul… si ceea ce sunt… CE SUNT?!?!?!?!? ce pot sa mai zic ca e al meu?!? cat tre sa minimalizez sa am si eu o secunda de proprietate? hmmmmmmm….

sunt oare cu adevarat constient?

ma bucur uneori ca am idei, ca vad informatiile, ca parca cunosc dinainte multe si doar cat mi le reamintesc… si le asum… si le fac proprii… si m-apuc sa scriu… si vreau sa inventez un nou cuvant… cum m-am tot jucat asa cu prefixurile constientului… si stii ce-am zis… am zis… pre-constient…

si dau sa caut dupa el… si exista… si incep sa-mi asum si sa inteleg natura mea… pre-constienta…

Darius_II

Un răspuns to “Preconstient….”

  1. Iti recomand sa mai rasfoiesti putin o carte de gramatica limbii romane inainte a mai posta pe blog ceva…cand observi inca din prima propozitie o greseala gramaticala inadmisibila nu-ti mai vine sa termini de citit!am spus totusi sa continui ,dar m-am oprit din acelasi motiv.

Lasă un răspuns

