Oglinda..

oare ce faci tu oglinda?.. abosorbi imaginea?.. redai lumina?..

cand sufletul se strange mic, inghesuid in el o foame, cand totul pare absurd de gol, si tragi un fum, asculti un gand ce geme pan-adoarme…

interesant cum consumam idei, cum le tocim la varf sa-ncapa toate, si le lipim cu clei, si le sculptam din nou, le trecem prin cuvinte-apoi in fapte…

ne spunem creatori, cand n-am facut nimic… mai mult… de cand aveam cinci ani… si desenam intre chenare… intre bariere… aceleasi poze… atunci in lipsa de culori… acum in lipsa de carti colorate..

am zis ca nu citesc, nu sa ma dau grozav, am zis ca vreau sa fie-al meu cat pot, oricum iluzii, am vrut si vreau doar sa readau… doar cum vreau eu, din moft… din viata…

ma-ntind fragil, far-obiectiv sa fac din nou o poza a zilelor care-au trecut mai scurt si mai sarace de o proza…

oglinda oglinjoara… ce imi arati tu iara… ceea ce vad? ceea ce vreau? ceea ce vrei sa vad? nu-mi zici nimic… nici nu m-asculti… esti ca un papagal in filme mutzi… existi doar pentru ca eu vreau sa fi… dar cui slujesti nici tu nu sti…

Darius_II

Lasă un răspuns

