vis dupa nunta,,,,,

tigroaica mea ale calor buze si dinti nu le mai simt…. cum ma vrajesti tu in fiecare seara cu prezenta ta…. cu animalismul tau…. cum gresesc si corectez pentru tine… animal felin…

sunt ata de greu… incat cuvintele se despat de imagini ce incerc sa le repar…. pt tine… animal salbatic… sunt beat si fara temeri in fata ta…. o victima care te-ar nimici prin otrava sangelui ei… o draga mea… cat te doresc sa-mi linistesti timpul…. viata…. te astept in salbaticia ta sa-mi curmi visele departe de tine…. departe de bataia mea din genunghi..de poftele mele…. doar tu… poti…

imi torn degetele prin par prin fata… imi curg gandurile spre tine… flamand… setat… ia-ma in bratele tale si fa-ma sa uit….

ajuta-ma sa adorm cu sinceritatea gandurilor tale…..

un sclav al viciilor…. un sclav al tau…

Darius_II

Lasă un răspuns

