pofta….

Elementul meu este ceata… Pentru ca imi permite sa luminez in intimitate…
Placut imi este frigul… Ce lasa doar pe cei dragi sa simta caldura mea…
Locul meu este drumul… Sunt prea multi munti sa vina toti la mine…
Ingredientul meu este libertatea… Ca ma lasa sa salbaticesc si sa fiu mai mult ce vreau eu decat ce si-ar dori lumea…
Eu nu am timp tin doar ritmul… In el dilat tot ce frumos si-ngesuiesc durerea…
Casa mea sunteti voi… Ce nu ma lasati sa fiu nici egoist, nici abandonat nici efemer…
Fiorul cel mai scump mi-l da gandul… Cand ma apropii de mine cand ma intorc si-ti zic…. Tu!?

Iar ce ascund ar fii pofta… Potfa ce nu vrei sa ti-o asumi….

Darius_II

Lasă un răspuns

