Discriminari

am zis ca nu am sa incep subiectul asta… desi simt ca imi este atacata toate democratia si libertatea personala de ceea ce se intampla aici si peste tot… insa… i have to…

Consider o discriminare atitudinea diferita fata de posesia sau lipsa verighetei.

and i’ve started….

Darius_II

P.S: n-o am, n-am avut-o, dar cand am purtat ceva asemanator doar ca-mi place tare sa mai legat lumea de ea…

Un răspuns to “Discriminari”

  1. A Yahoo! user Says:

    Discriminarile sunt doar o alta metoda (deseori eficienta) de a judeca dins tart grupuri, indivizi, persoane.

Lasă un răspuns

