Hartie

de fiecare data cand ma duc la baie (ca mie nu imi place sa ii zic toaleta sau cum se tot eschiveaza unii, decat in medii in care pudismul si respectul sacrifica libertatea) imi vine acelasi gand in cap de o vreme… despre cati copaci taiem noi zi de zi doar ca sa ne stergem pe fund… apoi… cand ajung sa ma spal… si sunt la servici… si iau serverturi (sau cum le zice la servetelele alea mari) in 5-6-7 bucati… cine le mai numara… pana gasesc eu consistenta necesara sa ma usuce… imi amintesc din nou… apoi revin la birou… intre tone de imprimante… intre ciorne pe care scriu mare si uneori doar pe o parte… apoi ma uit in jurul meu si realizez ca sunt inconjurat de hartie… ca pana si cand ma duc sa fac o pauza de gandurile astea care ma tortureaza mai nou… aprind o tigara… si ea intr-un pachet de hartie… cu foite de hartie… si ma uit la tot felul de postere… si anunturi.. si gunoaie pline de hartie… imi dau seama ca noi nu o sa plantam copacii aia niciodata inapoi…

si primul lucru la care ma gandesc… este sa inventeze ceva sintetic care sa fie usor reciclabil, daca nu bio-degradabil… cu care sa ma sterg la fund… cand 6 miliarde se caca zilnic… vreau sa stiu ca nu ne cacam asa la propriu pe „planeta” asta…

Darius_II

P.S: de ce cumparam un lucru de care ca sa scapam tragem de 200 de ori apa dupa el? :))))

2 Răspunsuri to “Hartie”

  1. A Yahoo! user Says:

    obsesia mea e cu petrolul, care se va termina in cativa ani. recunosc ca e o obsesie stupida, dar tot nu imi vine sa cred ca exista destul petrol pentru a alimenta atatea masini, vapoare, avioane, orase etc zi de zi.

  2. Răspuns căutărilor tale ar fi poate sistemul de apeducte roman prin care se aduceau tone de apă n Roma pentru a fi disponibilă n piaţă unde erau bude publice pe care le folosea oricine şi apoi se spălau cu apă şi se ştergeau cu un burete care (nota bene) rămnea acolo pentru următorul. Sigur că impactul existenţei noastre pe planetă creşte cu numărul oamenilor şi a tehnologiilor folosite. Ca atare, dacă putem face un bine planetei, să-l facem.
    Cu drag, Dodo.

Lasă un răspuns

