[Status] Cica sa ies la aer curat?

am avut azi „treaba” prin oras, asa ca mi-am luat inima in dintzi (bine a trecut cam greu prin ce inflamatii am in gat, puroi etc.) si bine deschis usa de la apartament… un miros de pe scari de-mi intorcea stomacul… intru in lift… alta aroma… acelasi efect… ies afara… cica la aer curat…. dupa doua masini ce au trecut pe langa mine am crezut ca ma intorc… incredibil… ce sa mai zic… ca urc in autobuz… si trebuia sa imi caut un loc strategic (ca noah toti pensionarii aproape au abonamente gratuite, si frate stiu ca si mie o sa-mi vina randul, dar dupa o vreme, dupa o varsta toate miros)…

imi schimba aia de la orange sim-ul, si preventiv ca sa nu mi se faca chiar asa de rau imi iau un iaurt de baut…

ma intorc pe o alta ruta… acelasi aer toxic… ce sa mai adaug… ca si in mall, in locurile unde nu cred ca ar trebui sa se fumeze, dar se permite, cand simteam un miros de tigara… sau mai rau de trabuc… imi venea sa ma intreb intr-un final…

eu sunt bolnav? sau sunt de fapt mai sanatos intr-o lume bolnava?

cat despre sa ies sa iau un aer curat? cred ca mai bine raman in casa…

sau ma abtin pana nu ma reinfectez si devin din ce in ce mai insensibil fata de aerul asta de kkt…

Darius_II

Lasă un comentariu