„asa l-am gasit”

kVd: =))
kVd: mda
kVd: mai sunt din astia
D2: da frate
D2: dar imagineaza-ti ce stress poti avea uneori
D2: lol
kVd: mda
kVd: toata ziua patzesc chestii asemanatoare
kVd:🙂
kVd: 2 clikuri si merge calcu
kVd: si utilizatorul zice ca nu o umblat nicaieri
kVd: ;))
D2: lol
D2: „asa l-am gasit”
kVd: da

– povestea incepe de fapt de aici:

CB: tu ce excell ai acasa?
Darius_II: 2003
CB: ia zi-mi te rog de ce imi apar coloanele tot cu cifre si nu cu litere?
CB: ai idee?
CB: tot la un 2003
CB: ca icerc sa fac o formula simpla si parca a innebunit
CB: pana acum a mer si acum nu mai vrea
Darius_II: mda e ciudat
CB: adica d9+10 spre ex si sa o extind la toata coloana si nu mai vrea sa o ia
Darius_II: ai dechis si salvat documentula sta altundeva?
Darius_II: cred ca
Darius_II: deci la document now din excel iti arata la fel./
Darius_II: ?
CB: da
CB: deschid pagina noua in excel si la fel
CB: m-au luat toti nervii
CB: am instalat si dezinstalat de nu mai stiu de mine
Darius_II: tools->option->general un-check R1C1 reference style
CB: am gasit
CB: tocmai am schimbat
CB: gata merge
CB: deci habar nu am cum plm s-a schimbat
CB: doamne ce nervi am avut?
Darius_II: cred ca ai salvat sau primit de altundeva
CB: lol
Darius_II: ahhahaha
CB: se poate

Darius_II: pentru un biff

CB: deci crde-ma ca am dezinstalat si instalat de 5 ori
Darius_II: mai ramanea sa reinstalezi sistemul de oprare de cateva ori
Darius_II: sa schimbi compul
Darius_II: sa te muti in alta tara cu alte setari regionale
CB: asa
CB: asta mai aveam si eram gata


CB: auzi
CB: daca eu dau hide la o coloana
CB: si trimit fisierul
CB: ala la care trimit poate sa dea unhide?
CB: si sa o vada?
Darius_II: da
Darius_II: :))))))))

Lasă un răspuns

