Putin Bolnav…

ma declar bolnav… putin… inainte de a descrie si alte motive.. cu gatul in tocite pioneze de atata puroi peste care fum si toata conspiratia perfecta pana iti slabeste concentrarea, vizibilitatea si altele in apetitul unei dureri care te mangaie constant in loc sa te loveasca si sa plece…

la toate acestea mai aplici niste batoane de ciocolata care sa te epuizeze in cateva minute, pana cand toti muschii fetzei ii vei simti atat de rapusi mainilor care cu o mare greutate se ridica si se trezesc ranite de o primavara a parului…

atat de obosit incat m-as musca in toate centrele durerii… cumva sa ma trezesc si eu, dar ea, durerea imi pateaza sangele prin toate tzesuturile, ascunzandu-se si in maduva oaselor lasandu-mi dintii incalcitzi de pofticiosi…

iar caldura gandurilor imi usca limba, si cu ea cuvintele… ce le voi purta doar cu mine pana imi revin…

Darius_II

4 Răspunsuri to “Putin Bolnav…”

  1. A Yahoo! user Says:

    atentieeeeee gripaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

  2. pfuai ce rapida esti… nu e gripa… desi am donatori prin zona… e doar de la gat (tzigari fierbinti si bauturi reci) + oboseala…

  3. A Yahoo! user Says:


    cu asta trece :))

  4. mi-am murdarit un ceai cu multa scortisoara… mai degraba asa…

Lasă un răspuns

