Cifre…

cum de post-ul Aviz e nr-u 777?

inceput tampit(?)… decand eram mic… cifrele au simbolizat ceva special pentru mine… orice cifra isi avea locul ei… pe o scara… orizontala sau verticala… imi era oarecum usor sa vad un produs o suma un calcul plasand acel rezultat vertical sau orizontal si apoi aproximandul… ciudat… vedeam usor ratii, progresii, kestii din astea… si simbolistica cifrelor…

spre exemplu aveam deseori imaginea lui 9 ca un numar par… cea mai usoara scuza putea fi una acustica… noua… oricum smekerii astia cu numerele, numerologii sau cum le zice… sigur sunt mult mai tigniti ca mine…

m-am nascut in 83… nu stiu daca asta ar fi avut vreo relevanta cand adormind pe toate paginile de teste si zodiace de mic am aflat ca as avea un numar norocos, life path number sau whatever 5… acuma ce sa zic? ca 8-3=5?… mie oricum imi placea 7… mi se parea cel mai sfant numar… pana cand intr-un film tampit… am vazut un joc din ala cu zaruri… castiga unu cu 2… ca cica ochii diavolului… aha… ca si cum un triplu de 6 ar fi insemnat altceva…

11 a fost o alta cifra mie placuta… pana intr-o vreme in care am vrut si am uitat tot ce reprezenta ea, 13 zile de examene, 13 examene, 13 nr-u de apartament in care am stat deseori… chiar si acum… etajul 3, nr. 13… sau odata 137… sau 20 daca scazi 7… 7 ani de drumuri..

oricum sa fumezi apoi… si din alte motive… tigara nr. 5 apoi tigara nr. 3, cand bei ceva de sete sa ai aprox. 15 inghitituri… sa arunc sare in apa ba de 3 ba de 5 ori…

tot timpul atent pe astfel de numere de parca ar fi insemnat mult mai mult de fiecare data, prin faptul ca le alegeam din nou pe aceleasi, nedespartindu-ma parca de un destin, sau de o valoare in plus ce le-a calauzit existenta aproape…

si raman cu gandul asta ciudat… imi plac mai mult numerele pare sau impare?… si daca asta ar insemna ceva…

Darius_II

P.S: in 05.03.2003 am cunoscut un vis frumos…

added from a latter post by Lora: http://blog.360.yahoo.com/blog-3RAAXhg5YrX8D_iYVdhEI82yGt9MmhyDVrysmw–?cq=1&…

2 Răspunsuri to “Cifre…”

  1. A Yahoo! user Says:

    Structura pielii cuprinde 3 straturi
    Globul ocular are structura formata din trei membrane
    Urechea este impartita in trei parti: urechea externa, medie si interna
    Dintii sunt alcatuiti din trei straturi dure: 1. smalt, 2. dentina, 3. tesut dur
    Firul de par are 3 straturi caracteristice (1. medulara;
    2. corticala formata din celule bine keratinizate
    3. cuticula ). Aceste trei straturi formeaza parul propriu zis, in afara lui existand o teaca epiteliala interna care prezinta trei straturi celulare..
    just numbers

  2. Nu a fost un vis… a fost realitate……

    .

Lasă un răspuns

