Sensuri si Intelesuri

ceea ce eu iti spun nu are cum sa fie niciodata simplu, clar, prea usor de inteles… pentru ca eu nu cred ca intelesul se poate ascunde in cuvinte… si atunci… tot ce fac… este sa te invart intr-o spirala de sensuri… care intr-un final se va restrange spre acel inteles…

sau daca iti e destinat sa nu-l cunosti te va departa de el… dar eu voi fi mereu sincer cu tine…

orice ai sti despre mine… nici eu nu te inteleg… tind sa cred ca fac speculatii destul de clare… ca simt acel inteles… ca sunt condus pe calea lui… asa te cunosc si eu… descompunand atatea sensuri… gasindu-te pe tine…

Darius_II

7 Răspunsuri to “Sensuri si Intelesuri”

  1. si..atunci cand o gasesti…ii spui?

  2. A Yahoo! user Says:

    🙂

  3. A Yahoo! user Says:

    ii urla in cap : te-am gasit!(mi-a venit in minte tipu cu ghinda din Ice Age):P

  4. Gabriela, ai nevoie de suspans sau ai nevoie de raspuns?

    Probabil ca singurul lucru pe care il vei gasi este ea, pentru restul neinvestind atata rabdare, si atunci dupa atata efort de exfoliere a invelisului inimii vei sti ce sa-i spui… :))

  5. Lora: Si probabil orice i-ai spune, nu sunt cuvinte simple😛 … cea mai mare greseala ar fi sa ii spui „te-am gasit”, pentru ca vezi tu, omul, are tendinta sa se schimbe… la ce nevoie sa ii dai un nou motiv? :)))

  6. A Yahoo! user Says:

    Zi-le mai clar.

  7. Demigod: cam asta era idea, la ce nevoie sa le zic ceva mai clar?!

Lasă un răspuns

