Greseli?

toti facem greseli.. insa probabil… cea mai mare.. e sa-ti asumi mai mult decat importanta ei… greseala nu inseamna nimic… valoreaza doar lucrurile de pe langa… nu itera vise, sperante ca ar fi putut fi altfel… unele lucruri sunt asa de mici… incapabile sa schimbe asemenea drumuri…

am incercat si eu sa controlez atatea lucruri… sa le prevad… sa le combat.. si ce?… de unul singur impotriva atator greseli?… care greseli?… am incercat sa le previn pe toate, mi-am dat seama ca-s nebun amintindu-mi prea tarziu ca ar fi fost doar unul care putea controla si fulgere…

nu mi-am propus ganduri imperfecte… in si prin dragoste am luptat pentru dragoste… natura viselor – divina… la fel de natural sa nu-si gaseasca aceleasi impliniri in dimensiunea noastra umana…

Darius_II

P.S: invata din greseli… dar nu-ti mai aminti [in forma asta] de ele…

3 Răspunsuri to “Greseli?”

  1. A Yahoo! user Says:

    Greselile le faci oricand. De invatat, nu e cine stie ce. Deoarece vei face ALTE greseli, neasteptate, in care experienta NU era suficienta.

    Daca e gresala foarte mare, e bine sa-ti tai si carnea. Ca sa NU o uiti niciodata.😉

  2. hahahah… am inteles idea cu PS-u (nici nu prea am vrut sa-l las), dar mai deagrama am vrut sa ma refer la transformarea greselilor in altceva, sau amintirea lor in alt context… decat cu idea „probabil daca nu faceam aia acum era altcumva”

  3. A Yahoo! user Says:

    a gresi este omeneste, a ierta este divin. dicton care se poate aplica oricui; nu poti trece mai departe pana nu faci pace cu trecutul, pana nu (te) ierti. altfel, ai sa uiti aceste „mici erori in alegere” ale vietii, si ai sa te trezesti ca tot dai cu nasul de ele. le poti transforma in altceva, dar nu inainte de a ti le asuma.

Lasă un răspuns

