Astept…

Tu, mi-ai intunecat cu ceata si zapada viziunea,

m-ai ratacit in stele dupa intelesuri,

mi-ai crescut garduri, cladit custi, pe o intinsa vreme,

Eu am’pierdut tot ce am avut..

Si totusi… ce-am avut?

La noul inceput… tot ce-am crezut ca ammm…. pierdut.

Trecura doar un sfert din cei ce umbla pururea cu tine

si eram gol, infometat, ca orbul in desert,

tot pipaind, ce vantul imi lua demult, ale sperantelor infipte urme.

Apoi in loc de lacrima, 3 picuri din sangele meu, hranit-au drum,

printre alti frati, tot 3, dar de ai tai, si la ce bun?…

sa am cu ce sa-ncurc povestea acum?

Traisem doar la limita, miracol, gand divin,

mi-ai scris cu fulgerul din nou un chin, si cand credeam ca pot sufla…

e 3 a diminetii… stiu… dar ei tot 3 au mai ramas de povestit…

unu cea mirosit urat spre la sfarsit, apoi alti doi ce-nspate mi-au cladit…

asemenea povesti cu care nu termin, ci-ncep… un nou…

Nou CE?… c-astept…

nou ce? … sau care nou?… oricum astept…

ca daca-n jurul meu nu pot gasi… iar daca gandul meu n-a strabatut atat… incat sa fie si el obosit… nu tre s-arunc o ancora… ca apa nu-ii… astept…

sunt doar eu… ca un vas in care sufla-un vant… neimplinit… pai aia astept… UN VAL~~!

astept… astept… astept un val… sper sa rezist…

altfel cu vant si soare-ajung nisip…

mi-e somn… si am sa dorm umpik… dar cand nu dorm… astept…

Darius_II

Un răspuns to “Astept…”

  1. Cornelia Guju Says:

    mergi la mare! acolo e val. nu doare vant si soare. dar ai grija sa nu te inghita ori valul prea mare ori balena din tine.

Lasă un răspuns

