[Status] Inmormantarea unui alt an

viata deseori te impinge spre toate colturile de care te-ai ferit vreodata… dar in toata cultivarea unui drum spre fericire.. in 23 de ani.. poate n-am gustat un an mai amar..

probabil ca ma facut mai bun, mai tolerant anul asta… sustinandu-ma sa sper si sa lupt pentru miresme, viziuni, aparente, cel mult principii… pentru cine ar fi cantarit probabil alte valori… ar fi zis… ca nu a fost deloc un echilibru, mai mult… situatiile au tras atat inspre stanga incat, dupa cuvintele unui glumet, incepand un an asa… probabil in partea dreapta.. in timp… sa epus o bruma de praf.. Eu, insa, cel mult ma bucur ca inca nu sa stricat balanta… cat pentru urma de praf… probabil o s-o trag cumva.. pe nas… la sfarsit…

optimismul… mda.. mai mult o inecare a pesimismului in toate viciile inca masurabile, controlabile, morale (sau?)… nu vreau decat sa trag o linie… sa trec cu zero… tot ce-as avea mai mult pana atunci sa se consume spre uitarea si inmormantarea lui..

de ce sa nu incepi cu zero, cand incepand cu plus, am pierdut (relativ) tot ce-am avut, nu vreau sa va dau exemple hilare, ca sa va arat cate domenii am acoperit.. sau sa va incetosez mintea gasind pe cele care au mai ramas…

important este ca deseori avem mai mult… decat cei de care ne lovim pe strada…

God Bless You All!!!

Darius_II

Un răspuns to “[Status] Inmormantarea unui alt an”

  1. A Yahoo! user Says:

    mi-esti drag. ma suprinzi mereu si mereu. mi-i dor de serile la bunica, cand ma certam cu cristina, care din noi doua se marita cu tine… nu stiam ca verisorii nu se casatoresc intre ei…🙂 stiu ca ne citeai prima parte din evanghelia dupa luca. si acuma, cand o aud la biserica, imi aminteste de tine… „prealesule teofile”…🙂 sau mai stii: inmormantarea de la livezile? am mers deodata in siru de oameni indoliati. amintiri, amintiri… esti un om frumos si mi-s mandra de tine si mi-i dor. te pup.

Lasă un răspuns

