Transcultural, Transreligios, Transdisciplinar

… sunt multe momente in care foamea spiritului ne duce pe carari gresite… sau curiozitatea… deseori insa reusim sa ne eschivam cu success din aceste panze care ne impotmolesc mintea… prin tot felul de stari de lene, menaj, indiferenta, lipsa de timp, etc. …

acum cateva zile… facusem curs unei invitatii, pe o tema lejera, a unei conferinte „intelepte” de genu… prezentarea frumoasa, chiar inspirativa (daca te gandesti la ce film mai tre sa te uiti, sau l-ai pierdut, poti sa il iei de acolo😛 ), muzica ambientala pe masura…

si un inceput nepromitatori (pentru cei cu un IQ totusi ridicat) al povestii… printre care o groaza de tic-uri verbale, gesturi – sa zicem o prezentare defectuasa – daca nu inentionat gresita, manipulabila, orientata spre cei cu o rezonanta intelectuala scazuta…

nu am sa descriu prezentarea si tematica efectiv, pentru a nu considera un atac direct asupra unei anumite secte ascunse, cat vreau sa atac in general toata miscarea asta de manipulare prin „intelegenta emotionala”

se termina „spectacolul”, pun bineinteles intrebari, raman profund dezamagit de lipsa de pregatire si nefundamentare a ideilor expuse de dansii… imi tin totusi pliscul in fata altor care au asistat si poate ceva bun le-a ramas prin cap… si in final ma gasesc sa rad puternic de cineva…

cica loc sfant de pelegrinaj Roma? Atena? WTF!?!?!?!?! – asta erau exemplele lui personale in incercarea de a determina un loc sfant… mistic… antic… atat am ras de puternic si batjocoritor… incat m-am simtit ca la sfarsit sa cer scuze domnului, tanarului pentru iesirea mea….

numai bine ne inhaitam cu dansul la drum, si imi explica ca el este de 4 ani in sistem, si ca sistemul sucks big time, si toate dezavantajele si oribirea pe care il aduce… cum ca in spatele lui este unu care se crede un fel de zeu, de-cazut sau nu, cu carti scrise, cu tampenii cu pana mea…

si imi explica ceea ce anuntzasem si eu prietenului meu cu care am asistat, faptul ca SUCKS!! si nu este fundamentata povestea, aducandu-ne exemple, experiente si evaluari multisectoriale pe miscari oarecum comune… apoi dupa multe povesti, invitatii la o cafea, ceai ceva, si multe refuzuri doar din partea mea… aflu spre sfarsit ca acest individ super calificat in aceste probleme Trans-Orice, are si el scrise carti, are si el o organizatie, etc. … respectiv in cativa ani… va avea si el o miscare (daca nu o are deja) cu o alta poveste, cu o alta mancare de peste..

Inteligenta Emotionala este unul dintre lucrurile pe care ar trebui sa va documentati profund si personal inainte de a interactiona cu orice sistem de genu asta TRANS-whatever, sau unor alte organizatii PSEUDO-religoase.

Traim vremuri in care spiritul moare de foame, dar va rog eu nu mancati cacat!!!

Darius_II

I WANT THIS MUSIC!!!

5 Răspunsuri to “Transcultural, Transreligios, Transdisciplinar”

  1. bai cum poti critica ceva dupa parerea extrem de subiectiva a unei persoane?😀

  2. vrei sa sti cum? sau important este ca pot?

  3. era mai degraba retorica intrebarea, stiu si eu cum si ma bucur ca stiu si alte variante mai putin gresite🙂

  4. Fear not the path of truth, for the lack of people walking on it.

  5. A Yahoo! user Says:

    Plictiseala. Grea boala.
    Si cand te gandesti ca unii oameni asteapta weekendul ca sa… se odihneasca! :))

Lasă un răspuns

