O zi pe invers… putin…

azi…. am facut ce n-am facut in alte zile…

– aseara nu am dormit clar… am lucrat la lucrarea de licenta si la program… dimineata inca puneam printscreen-uri de la aplicatie la partea de test ca sa imi dau seama ca daca cineva vede data si ora mesajului, testelor o sa se intrebe cum am reusit…🙂

– imi iau 2 cd-uri sa imi ard documentatia si aplicatia, nu inteleg de ce 2.. le pun pe masa, scriu primul…. vreau sa scriu al doilea… bulit… iau alt 3-lea… il scriu si fug spre o tipografie…

– ajung la tiprografia x mare smekera, era sa iau la 11 pasi pe unu care mi se parea ca nu vede cat de in graba sunt si cat de agitat si ca am impresia ca nu isi managuieste bine timpul, sa imi spuna ca doc nu e bine ci doar pdf

– ma duc sus sa facem pdf-ul vietii…. taie cuvintele cu coduri grecesti, rearanjeaz in pagina, schimba tipul de pagina… etc… ca sa termine de printat si sa imi zica ca nu are ala de spiralat… si daca astept 5 minute pana vine din celalta capat… ca faceau schimb intre ele localtile

– ?? era 12:20 eram in intarziere de 1 si 20 minute fata de predare… totusi… ce mai sunt 5 minute acuma…. fumez 2 din ultimele 3 tigari dupa ce am fumat toata noaptea, nu mancasem de ieri de la amieaza… aproape doar fum… si o cafea la 2-3 noaptea…

– masina intarzie si cum simtit ca de la fum aproape lesin ma duc sa imi iau o prajitura de aproape…. ciudate sortimente… vad una intrun final mai „stabila”, cel putin asa parea… o cer… o intreb cat costa (6,5ron)…. uimit… ca e asa mica si pretentioasa… aflu ca nu situ ce cofetarie cu specialitati e acolo nu…. noah… furmos…

– iau cica la packet sa manac afara… ca nu ma puteam desparti de tigara, si prajitura am ceruto din drum aproape… o desfac cu grija… ajung la sursa placerii… cum sa o manaci… sau sa musc… era ca o spuma de ciocolata…

– ma gandesc clar… o spuma scumpa nu?… dau limbi… ca asta este frate… doar asa puteam sa o manac… pana cand intr-un final imi dau seama ca la baza ar putea fi cema mai consistent… prin si mica ramasita… o arunc lacom in gura… caut sa arunc mizeriile… iau un pahar cu apa… vine omul cu spirala… ma duc sa platesc…

– 86 de lei?… ma uit… imi zicea ala de hartie si alea… acuma noah 88 de pagini trase din greseala aproape foto beton… si eu doream o simpla listare… beinteles nu aveam destui bani la mine… am lasat gaj ceva pana duceam lucrarea ca eram aproape de faculta… ma intorc… platesc…

– apoi ma duc cu o colega acasa, nu erau taxiuri libere… doar pirania… nu stiu la ce ii sta capul la asta… o vrut sa se urge… m-am gandit ca ori e in bani, ori stie smekeria… orice care e spilul… da noah… intr-un final platim 1:1 18 lei pentru cursa de ~ 6 lei…

– nu mai conteaza nimic, totul era foarte ciudat, eu prea sensibil… lumea prea alta… ma spal pe picioare ca eram murdar de la slapi… si stress si un dush intarziat inca cu putin… adorm 4 ore… mananc prostii.. intru pe net… si imi aranjez sa fac dush la orele 00:00…

– fac dush la orele 00:00, ma spal pe dinti… ma duc iau o bere din frigider… singura… adusa cadou de prietenul meu flip… care desi stie ca detest berile germane… din greseala imi aduce din elvetia o bere germana de export… – i-am zis ca cu asta berea germana ar mai avea o sansa –

– iau berea… o citesc… o invart… mai si beau… si intre timp va povestesc aberatile zilei de azi

Darius_II

Lasă un răspuns

