[Status] Nu ma mai intrebati ce fac – RAU FAC!

am crezut ca o sa expire intr-un final intrebarile astea sufletiste, sau din amabilitate intelegand tacit sau prin alte situatii starea mea de fapt, de fact, fizica, sufleteasca, spirituala, psihologica, materiala, profesionala, sanatate si habar nu mai am care altele….

TU: Ce faci?

EU: Rau!

TU: De ce?

EU: Da-mi un motiv sa fiu „fericit”…

TU: Hai mha nici chiar asa:

EU: pai sa vedem care ar fi principalele domenii:

A) BANII…

– sunt ca si rupt din soare, picat mai degraba… in lipsa de timp… concept pe care multi nu il inteleg, contesta, s.a.m.d – SCURT N-AM… traiesc din donatii… mare parte parintesti, si ele adunate cu tot sacrificiul pe care il respect si o sa-l pretuiesc o viata… Mama, Tata, prietena lui taica-mi-o… fratii mei prin alte colturi ale lumii.. si… c-am atat…

intr-o perioada in care exista chirie, servicii-cheltuieli, festivitati, banchete, examene, restante, licenta, extra-stress… pe scurt uneori zeci de milioane / luna

B) PROFESIONAL/ SCOALA…

– grozav de urat, totul este o exceptionala exceptie… incepand cu 13 responsablitati… in repzent ramand 6 plus/minu 1 si bineinteles licenta… o agenda plina… de pe care zi de zi se muta sau se retransfera reponsabilitati… N-am scris inca nimic la licenta, decat 4 pagini de idei, citit destul de multumitor pentru a o concepe… si diagramele partii practice… stresul probabil ar fi acolo… daca n-as fi momentan ocupat cu 5+3 laboratoare si un grup de analiza matematica pe care l-am tot evitat….

– profesional… superb… aplic… chemat la interviu… impresionez tot… ma boxez cu expertii tehnici la probele sau interviul no.2… spre final toti multumiti… dar dupa 2 zile primesc un telefon de multumire, colaborare in viitor, pe scurt putin overqualified si nimeni nu risca sa ma demotiveze in aspiratiile puternice pe care le am…

C) DRAGOSTEA – imi vine sa rad… in mine exista… insa dau pe dinafara mai nou doar durere si suferinta… totul este grozav de urat… din liber ajung salbatic, din salbatic ajung turbat, din turbat nebun, din nebun crizat, din crizat obosit.. chiar nu stiu ce mai urmeaza…

si cand sa prind putina liniste in lipsa de a mai sustine cu ceva oboseala… se mai trezeste cineva sa ma intrebe… acelasi set de intrebari… Unde e? Ce face? De cand nu v-ati mai vazut? Chiar asa?… si propun acelasi solutii pe care cu rabdare le ascult… doar ca la sfarsit sa le replic agitat si nervos: „Chiar asa de tampit, prost, etc…. sunt inca sa speri pentru o secunda ca tocmai eu nu m-am gandit, n-am facut, n-am incercat?”

Mai sunt si altii care deja plictisiti ma intreaba doar sa ma demotiveze, de parca n-ar sti.. ca ar fi ultimul gand care ar putea muri in mine, altii care vin cu alternative… de parca n-ar sti ca sunt defect… ca mi se face rau deja doar sa ma gandesc la altceva… si sunt si altii care… au ajuns intr-un final sa ma inteleaga… sa ma intrebe scurt… „ati mai vb”…. daca „mai rezisti”… daca sunt mai „impacat”…

Si desi ar trebui sa nu imi incapa pe degete aceia care m-ar sustine cu adevarat, dintre toti care imi sunt aproape ii numar pe degetele de la o mana… si nici macar pe toate.

D) SANATATE – pe langa ca nu mai am nici o stare sa mananc, sa mai gatesc nimic, si uneori plutesc in ganduri… si cum ca creierul sa traiasca are nevoie doar de informatie si lecitina… stress am si ciocolata mananc. Pe de alta parte… ma pasioneaza niste pete pe gat, piept mai interesant din Ianuarie(cam de cand e mai severa treaba si cu dragostea…)… unii au zis, ciuperca apa piscina olimpica, altii stress… unul mi-a zis insa atat de mult si de tratament…

Se pare ca unii oameni manifesta o sensibilitate afectiv-emotionala prin care devin mai putini imuni la un agent aproape prezent in orice forma de apa… ca e dush, ca e piscina… si in zonele mai puternic vasculirizate dezvolta petele astea… nu fac altceva decat sa fie din ce in ce mai vizibile si sa se extinda… si din cele doua optiuni de tratament temporar sau permanent voi ce ati alege?

pai ala permanent cica ar fi de 2 feluri… homeopat si cu plante naturale… acuma eu sincer caut sa ma consult serios… si as cauta plantele… ca asta homeopat… implica… lipsa alcool, lipsa tigari, lipsa contact olfactiv cu lucruri mentolate… si desi m-as incadra asa intr-un tratament pana in 3 luni… el poate dura si de la 1 an incolo… super tare!

E) SPIRITUAL…

pai din atatea probleme ce sa mai inteleg… altceva… decat retraiesc istoria lui Iov(Bilbie), incercari peste incercari in care tre sa demostrez ca raman echilibrat, moral, pe partea unde bate lumina, binele… Ma rog disperat sa treaca toate… in timp ce inghit lacrimi, cuvinte, ganduri pentru care as comite toate crimele din lume… REZIST!

nu ma mai intrebati ce fac…. cel putin pana nu dispare poza de la inceput din toate interfetele voastre…

Darius_II

5 Răspunsuri to “[Status] Nu ma mai intrebati ce fac – RAU FAC!”

  1. Cristina Says:

    Si totusi CE faci efectiv? Se pare ca te descarci, la dracu… prin scris, prin laba, prin urlet.. tot de descarci cumva… Deci raspunde-le astfel: Ce faci? MA DESCARC!

  2. Cristina Says:

    Hai sa facem un grup al oamenilor oropsiti de licenta (si eu ma chinuiesc precum Isus pe cruce cu lucrarea asta plus examenele), de stres, de probleme de sanatate, de probleme spirituale si amoroase… un fel de support group… OH! Wait! Dar chiar ne ducem existanta intr-un astfel de grup : Terra se numeste. Oh Damn… Cineva mi-a furat ideea. Sa-l prindem, vrei?

  3. Darius II Says:

    sriu o p..a, am scris ca sa ii pun sa citeasca sa nu mai scriu, visez aproape de erotic in lipsa de laba si cred ca continui pe sistemul asta fara descarcari sexuale, urlu in mine din ce in ce mai rar… rareori mai sunt reactiv… nu de alta dar sunt cam gol, nu mai am de unde sa mai descarc… incep usor insa sa adun.

  4. Darius II Says:

    GLUMESTI! vezi ca devin reactiv gresit🙂

  5. Darius II Says:

    cred ca ajung la un I:Ce faci? R:…mda.

Lasă un răspuns

