mi-e sete…

DSCF2298

photo by flip

aveam o sete azi… frate… da sete… de imi ieseau besici pe limba… ma trezesc de dimineata… zic: „mi-e sete…”

ma invart ce ma invart – ciudat ca tot chestii uscate am mancat…vine un prieten… mai pierd ceva timp… fug la o cafea…. sete sete sete.. zic… „L-as ca prind eu o bere in centru”…

vreme frumoasa… trec pe la posta… unde toti Dumnezeii se dau plecati… nimeni nu sta acolo sanatos la cap… si stau… si astept… si ma pune sa schimb…si iarashi astept… si mi setee… – vroiam sa dorm, termina una noua training-ul cu vreo trei in fata mea… vine si randul meu… imi multumeste pentru rabdare… si mi-e sete…

aprind tigara… dau telefon… trec pe langa terase… SETE!… dar… ma uit pe ceas… si ajung in parcul Babes… unde dai de cei mai drepti, curati si duhovnici profesori… mai ales cand ai de iti rezolvat vreo situatie… astept… se aduna lumea… mi sete… vorbesc cu profii… care in imacularea sufletului si situatilor lor de sfinti nu pot motiva retroactiv… un fel de politicieni sau cum e in adminitratie pe la noi… de te poarte de la ghiseu la ghiseu… si desi esti gata sa corupi… orice numa sa treci podu… nu mai sti cui… – bine nu era situatia mea… dar in atata vorba… mers… pasarici… venit cu 101 din baritiu… imi era o seteee…

era deja un vis de vara setea asta… un pahar de sticla… inalt.. cu gheatza razalita…. agitat de o apa minerala… cu un gin bun… lime si frunza de menta….

… … … …

seara deja…. acum 3 ore… fugeam la magazin sa imi fac plinul… lapte, ceaiuri, suc de portocale, cu ginseng cu minuni, lamaie cu biborteni… inghetata…

Darius_II

Un răspuns to “mi-e sete…”

  1. MiNDJob Says:

    Superba~ setea asta! Tare blogul. Sper sa~ nu te ia din nou iar daca~ o face .. asteapta~ pana~ seara sa~ o „ada~pi”.

Lasă un răspuns

