Politichie… O singura revizie…

Am vazut ca multi dintre voi au avut ocazia sa se exprime fata de domnul presedinte Basescu(ca sa nu amintim si de puiutul nostru comunist).

Eu nu am votat Basescu, sincer… pentru ca nu avea… si nu are stofa de presedinte. Eu am votat Nastase… si as fi vrut probabil ca lui sa ii fi stat astia cu „portocala” in spate.

FARA VIOLENTA!

asta a fost replica care ma convins… cea mai necioplita campanie electorala din Romania, cum poti sa creezi electoral, sa castigi popularitate doar prin faptul ca suntem „contra albastru”

Basescu nu stie altceva dacat si prin violeta, si ca sa nu amintim campania care la asezat ca sef al statului… uitati-va la aceasta… si la balconul cu cei 322 care o sa se darame.

Eu nu atac adevarul, libertatea, justitia… eu sunt manios pe cei ce ataca evolutia, pacea si democratia…

mie imi place de Base’… probabil sa fie un bun executiv, dar diplomant, jucator, niciodata…

Darius_II

Un răspuns to “Politichie… O singura revizie…”

  1. A Yahoo! user Says:

    Eu l-am votat pe Basescu mergand pe urmatorul fir logic:
    1. Nastase n-are nici o sansa, deci un vot pentru el e un vot aruncat in vant.
    2. Prefer sa-i dau votul lui Basescu decat lui Vadim.

    Asa era situatia atunci…

Lasă un răspuns

